Det finns inga katter!

Pettsson

Trådstartare
Det är helt otroligt!

Jag och min sambo har funderat och klurat för att nu, till sist, bestäma oss för att köpa två katter. Både han och jag har haft katter under hela våra liv så nu känns det så väldigt tomt när vi inte har någon.

Jag söker och söker, googlar, söker på Blocket.se läser alla annonser i alla olika butiker, talar med folk. Men ingen!

Har ni några förslag på var jag kan finna dem?

Sv: Det finns inga katter!

Det kanske skulle passa med två kompisar från ett katthem..? Det finns ju hundratals, om inte tusentals, katter från katthem som behöver nya hem, så där borde ni ju kunna hitta något som passar. :) Kattkommando Syd har ju massor av katter i ditt område t.ex.!

/Erica

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
864
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 411
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: IngelaH
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar