Tack ni som har svarat om hur det var för er och så
Jag svarar mera till er sen men orkar inte läsa allt jätte noga justnu bara
Men jag tänkte skriva lite bara om allt som har varit för mig om nån vill veta. Bara för då kanske det är som lättare att veta vad som kanske är lite lika som för er och vad som inte är det och så.
Men varning att det kan vara väldigt triggande saker i det så ni vet så ni är be redda isåfall!
Men ja okej om ni läser vidare nu så kan det vara triggande saker
Men jag vet inte när det började om man säger så. Men var mobbad och som utan för i skolan men jag hade ändå stallet och dom kompisarna. Men jag hade iallafall anorexi från jag var 11-13 så det var kanske då som det mera började märkas problem liksom. Men kom ändå genom det så mådde iallafall bättre då och hade fått en jätte fin ponny och det började gå bättre i skolan också.
Men sen på påsken förra året så 2021 så hände en äcklig sak som jag inte berättade till nån förutom min hund. Men det på verkade ändå hur jag mådde men jag fattade inte det då. Och min ena ponny var halt så det på verkade såklart också. Men då på sommaren iallafall så hade jag blivit jätte sjuk i anorexi igen fast jag fattade inte ens det. Men det blev som på kommet och blev in lagd på bup. Och det kommer jag inte håg mycket från ALLS men jag var där i flera månader iallafall. Men en sak som hände då var att min ena ponny dog.
Sen vid jul förra året så flyttade jag till ett hvb hem som jag bodde tills i våras. Och det var jätte bra och dom var jätte snälla men det funkade inte såbra för mig bara och jag gjorde dumma saker och farliga saker så efter en sak hände så kunde inte jag bo där. Så bodde på ett annat ställe då några månader och alltså det var KAOS. Och det är också som när jag var på bup att jag kommer inte håg mycket alls från det.
Iallafall så gjorde jag en ut redning att jag har deprisson och ångest och autism och add och ptsd och jag hade anorexi då fortfarande men det har jag inte nu iallafall.
Och i somras så fick jag flytta till ett annat hvb som är jätte jätte bra. Och dom är jätte snälla och jag skulle börjat skolan så skulle gå om nian för jag missade hela förra året. Och då dog min hund och jag kom ner längre ner motför nånsin innan tror jag. Och kommer inte håg mycket då heller men nåt tag efter det så gjorde jag en sak för jag försökte dö och det var jätte nära. Så först var jag medvets lös och dom visste inte om jag skulle vakna ens. Men gjorde ju det men jag hade fått en hjärn skada av syre brist. Så kunde inte röra mig alls först och inte prata inte äta och kunde nästan inte tänka normalt. Men nu så kan jag iallafall tänka och så även fast jag har jätte svårt med endel saker. Och kan inte gå men kan iallafall röra på mig lite nu. Men somsagt så jag har jätte mycket problem från det som jag inte vet om det kommer bli bra nånsin igen.
Men ja förlåt om det var jätte långt och kanske triggande men jag bara ville skriva det OM nån vill veta
Och jag vet att jag har jätte tur också att jag har fått massa hjälp som väldigt många inte får. Men känns bara som det inte spelar nån roll för allt blir ändå bara värre.
Och förutom det så har alla vänner från förut har försvunnit och några andra har också försvunnit från mitt liv. Och nu så ska en av dom bästa personalen sluta och hon är den som jag litar mest på av alla och jag fattar inte hur jag ska klara mig genom det OCKSÅ. Utan det känns inte som det kommer gå.