Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Nominous hur kan du säga så?
Enkelaxlade släp är ju rakt igenom skräp som är helt värdelösa att använda medan boggiesläp löser ALLA problem och är SÅÅÅ himla bra
Har du missat hela boggiehysterin?
(bara ironi om ngn missade det)
Varför tror du jag blir så less för?? Folk verkar tro att kör man enaxlat så går de sönder och om hästen rör en fena så flyger man av vägen.. Har man boggie så kan hästen leva rövare allt den kan, känns inte ens, man kan få punka och fortfarande kör 80km/h i 60 mil utan att by sig, man kan köra hur man vill för släpet hänger bara där. En boggie FINNS bara. Ett enaxlat händer det ALLTID olyckor med!! Går verkligen inte köra hästar i dem!!
Absolut!! men jag tycker det är fånigt att många skriker rakt ut att med enaxlat åker hästen som skit, man får punka och man åker i diket. Så låter det på de flesta som pratar bra om boggie. Är boggie bra så är enaxlat skit. Och jag tycker der är synd med den mentaliteten.
Hur ser det ut i ALLA andra trådar om enaxlade släp?? Nu orkar jag inte med boggiehysterin längre så då valde jag att säga vad jag tycker. Men då får vi skit för att vi säger emot. Och ni kan observera att vi säger inte att boggie är dåligt, utan att man kan sluta skrika dåligt dåligt dåligt, farligt farligt farligt och att hästar åker illa i dem, blir svåra att lasta osv så fort nån nämner enaxlat släp. Där är skillnaden.
kl, var och kollade på en kylinge idag ^_^, men jag tvekade då det var mycket små fix på den + att jag fortfarande väldigt gärna vill ha en boggie . andra hands värdet är ju inte det bästa på enkelaxlade.
blir nog att jag lägger transport pengarna på E-kort med det samma och hyr släp tills jag får råd med en bra boggie ^_^