Det är tomt...

Jenka

Trådstartare
Jag har varit bortrest sen i söndags och kom hem tidigare ikväll.
I måndags dog den äldsta av kaninerna, inte helt oväntat men väldigt tråkigt, framförallt eftersom hon verkade vara på bättringsvägen. Samtidigt är det skönt att veta att hon inte behöver kämpa och må dåligt längre.

Nu är det så tomt i lägenheten! Har haft kanin inne senaste året, bortsett från senaste två månaderna av diverse anledningar.
Visst har det varit tomt och tyst, men buren har varit i förrådet och kaninerna på annan plats. Pova var inne förra helgen eftersom hon var sjuk.

Nu står buren tom och jag väntar mig se en kanin så fort jag kollar ditåt... Men den är tom...

Sv: Det är tomt...

Hur gammal var den? Beklagar. :( så himla tråkigt när ens husdjur går bort.

Sv: Det är tomt...

heej!!

Jag beklagar sorden. men den har någ bra i himmel riket.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 535
Senast: niardasp
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Jag är så himla frustrerad. Jag jobbar inom psykiatrin, på gruppboende, där flertalet är mycket sjuka. Jag har alltid älskat mitt jobb...
2
Svar
35
· Visningar
3 043
Senast: Rumpnissen
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 361
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar