Det är inte lätt när det är svårt.

Sv: Det är inte lätt när det är svårt.

Fast jag förstår att POLISEN reagerar som de gjorde, på ett larm om beväpnade personer med rånarluvor.

Misstaget ligger ju snarare hos de personer som rapporterade in larmet. De var ju de som gjort den felaktiga bedömningen.

Ja, helt rätt.. Trött såhär på morgonkvisten.
Men det hela var ju en rolig grej trots att jag råkade skriva lite knasigt:angel:

Absolut, det var faktiskt humoristiskt! Undrar hur de stackars hundmänniskorna reagerade när polisstyrkan anlände...

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
377
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 657
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka