Det är bara i USA detta kan hända!

Sv: Det är bara i USA detta kan hända!

Hehehe :rofl: Tänk att se dem här skorna på min Staffe

red_sneakers.bmp

Porrigt värre ;) Ett trappsteg/soffa eller något åt dem små hundarna

pink%20shag.jpg

Fånigt.. asfånigt.
Vad har en hund för glädje av ett förgyllt badrum eller fjorton olika nattlinnen :confused:
Här finns det inga vavvor som degraderats till accesoar som tur är, däremot glodde jag ögonen ur mig i helgen när jag var i Sthlm, så många hundar med fåniga små jackor och tofsar och bäst av allt, outfit som matchar mattes :eek: har jag aldrig sett.

vacasso skrev:
Fånigt.. asfånigt.
Vad har en hund för glädje av ett förgyllt badrum eller fjorton olika nattlinnen :confused:
Här finns det inga vavvor som degraderats till accesoar som tur är, däremot glodde jag ögonen ur mig i helgen när jag var i Sthlm, så många hundar med fåniga små jackor och tofsar och bäst av allt, outfit som matchar mattes :eek: har jag aldrig sett.

Äsch, det är väl helt ok?

Om matte och hund passar ihop är väl inte sämre än hur vi pyntar alla hästar.

Jag ser pyntandet på häst och hund på olika sätt, en häst får gå i hage och rids normalt trots att den har snorgrön utrustning och matchande transport som den åker i till tävling.
En liten hund som kanske är jättebra och har talang för samt tycker det är kul med exempelvis lydnad får inte det, den får sitta i en Luis Vitton som ägs av "Nettan" och bada i bubbelbad som luktar ros.. inte ett hundliv.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 944
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 263
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30