Ja du vad ska man säga???
Hästen har bott hos dig i 3 dagar!!!! och ändå så väljer du att starta en tråd och uppvisa både i bilder och egen utsago ren vanskötsel som borde leda till att du t.o.m. är skyldig att göra en anmälan (med anledning av vad du själv förmedlar).
Vad är din tanke med denna tråd??? Vad är din tanke med detta "projekt"???
Hästar är inte något projekt utan levande varelse av kött å blod vilket majoriteten inom travsporten borde ha i åtanke.
I stället för att anklaga mig för att komma med påhopp,, svara i stället på vilken typ av projekt det är du bedriver och inom vilken utbildning och disciplin du bedriver träning på. Vore även bra om du förklarade om du är a,b eller c tränare inom ridsports förbundet.
Vore det inte bättre om du i stället för att bli irriterad på mig,, börjar med att fundera på vad du själv skrivit och vem du har gjort påhopp på..
Hoppas inte säljaren av detta projekt läser denna tråd för i så fall har jag full förståelse för om denna person känner sig både jävligt irriterad och främst ställer sig frågan till vad den har gjort som förtjänar att bli så här påhoppad.
Jag rider en 4åring som jag ska utbilda osv. Henne kallar jag för min projekthäst? Eller va?