Dessa ridbyxor...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 757
L

Lonely

Vad har dessa ridbyxor för material? (slätt eller "randigt"?)
Hur är passformen?
Hur är kvaliteten?

Jag vill bara ha ett par "slit och släng" brallor att ha i stallet och dessa verkar vara bra till det ;) ...

1126.jpg

OBS! bortse från färgen (mintgrön :crazy: )

Sv: Dessa ridbyxor...

Har beställt 2 par såna, fast vita och marinblå! Ska hämta ut sakerna troligtvis imorgon, återkommer med åsikter om dom då :)

Syrran har ett par vita sånna som är jätte sköna. Passar utmärkt att ha dom på tävling då man bara använder dom då och då. Passar nog utmärkt att ha som slit och släng :)

Okejj.. :)

Någon som vet vilket material dom har?? ska beställa sådna NU om dom inte är i sånt där "randigt" material... :)

Jag tror inte att materialet är "randigt", vet dock inte säkert. Men de påminner mycket om de gamla börjesbyxorna som fanns förra året. Och de var "släta" i tyget. Men för att vara på den säkra sidan så kan du ju ringa och fråga hos Börjes Kundservice.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 042
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: valy
·
Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 153
Senast: Pinus
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 623
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar