Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tack för bilderna! som föl ser din fina häst ut precis som engla gjorde ser det ur som. och färgen din häst hade som 9 månader så ser hon ungeför ut nu när hon är snart 4 månader. men jag har ju fårtfarande det faktum att englas man är halva vit o halva "kroppsfärjad" en silverhäst har väl samma färg på hela manen o svansen eller?
tack för bilderna! som föl ser din fina häst ut precis som engla gjorde ser det ur som. och färgen din häst hade som 9 månader så ser hon ungeför ut nu när hon är snart 4 månader. men jag har ju fårtfarande det faktum att englas man är halva vit o halva "kroppsfärjad" en silverhäst har väl samma färg på hela manen o svansen eller?
Ditt föl har väl vit man där kroppen pga skäckteckningen är vit? Det är precis som det ska vara. Även silverhästar kan vara skäckar och får då vitt iman och svans om det är vita fält på kroppen där.
Min silversvarta skäck har vit man där han har vita tecken, övrig man är "silverfärgad" mot det lite gråare hållet. Har sett likadant ut på övriga silversvarta jag sett där manen har lite mer färg i sig. Däremot är det nog lite svårare att se någon skillnad om hästen har en riktigt ljus silverman.
Vi har en silvermusblack i stallet och hans man är bara ljusgrå. Inte vit.