Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Handduksvärmare visste jag inte att man kunde köpa lite hursomnhelst och ställa lite varsomhelst. Varma handdukar har jag får låna på flyget. Då har nån kommit med en tång och lagt en snorhet liten handduksslamsa i händerna på en, och man sagt Ho! Ha! istället för tack, när man tagit emot den. Handduksvärmare trodde jag satt fastskruvade i flygplan och inten gick att ta lös och flytta runt på utan att ett helt flygplan hängde med. Vem använder en handduksvärmare där hemma? Blir
Intressant! Jag ska genast be min butler beställa en, så han kan räcka mig en varm handduk tilsammans med den kalla drinken som väntar då jag kommer hemNåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:Visa bifogad fil 130645
Får man fortfarande det? Är väl mest våtservetter men var trevligt de gånger jag fick det.Jag fattar handduksvärmaren från SPAigheter, men varför får en varma handukar på flyget?
På långflyg med lite högre biljettklass kan man få det. Sist var när jag flög till Bangkok med ThaiairFår man fortfarande det? Är väl mest våtservetter men var trevligt de gånger jag fick det.
Du har bott på för lite hotell.Innan jag började på mitt nuvarande jobb hade jag aldrig sett en sådan här förut.
Visa bifogad fil 130671
Sådana hade vi hemma för hundra år sedan!Innan jag började på mitt nuvarande jobb hade jag aldrig sett en sådan här förut.
Visa bifogad fil 130671
Eller på för lite gamla hotell. Här åkte de ut tillsammans med telefonen i badrummet.Du har bott på för lite hotell.
Ställer en dum fråga, men hur använder man den?Innan jag började på mitt nuvarande jobb hade jag aldrig sett en sådan här förut.
Visa bifogad fil 130671
Jag vet inte exakt, men man gör byxor med pressveck i den.Ställer en dum fråga, men hur använder man den?
Aha! Trodde det var något med skjortor.Jag vet inte exakt, men man gör byxor med pressveck i den.
Jag har aldrig använt någon själv, men du stoppar ner byxbenen i den och stänger, så pressar och värmer den byxorna så de ser nystrukna ut efteråt.Ställer en dum fråga, men hur använder man den?