Elektronen
Trådstartare
Har gjort ett studieuppehåll från en ingenjörsutbildning, har läst 1 av 3 år. Har nu precis börjat på SLU istället och då som agronom med en utbildning på 4,5 år.
I vintras/våras kände jag mest bara att jag ville bort från där jag pluggade och trivdes väl inte till hundra med att bo där. Så började kolla andra utbildningar, för plugga "måste" jag ju göra.
Men nu börjar jag bli osäker på om jag tog rätt beslut
blir så trött på mej själv för att jag är så velig. Tänker 2 år mot 4,5 år. När jag pratade med min bror och pappa tidigare i våras om hur jag skulle göra, tkt de jag skulle gå kvar. Vet inte hur jätte genomtänkt mitt beslut var faktiskt. Är bra på att skjuta upp att ta tag i jobbiga grejer.
Så ja, nån som kanske varit i liknande situation ? Eller bara har nåt allmänt tips ?
Hur rätt kan en utbildning kännas egentligen ?
I vintras/våras kände jag mest bara att jag ville bort från där jag pluggade och trivdes väl inte till hundra med att bo där. Så började kolla andra utbildningar, för plugga "måste" jag ju göra.
Men nu börjar jag bli osäker på om jag tog rätt beslut
Så ja, nån som kanske varit i liknande situation ? Eller bara har nåt allmänt tips ?
Hur rätt kan en utbildning kännas egentligen ?