Sv: Denna BenstÄllning
Jag säger hela tiden vad jag tycker mig se.. Än är jag inte veterinär!
Men vad har du för sadel? Hoppas du har en bra som inte ökar problemen för henne.
Anledningen till jag ville veta hur länge hon har varit i gång är ju att jag kan jämföra hennes rygg med min hästs rygg..
Min häst har väldigt lång rygg och vilade i nästan ett halvår. Hon fick aldrig i närheten av en så omusklad rygg/kors som din häst har..
Hon började ridas i november och nu är hon välmusklad igen och det har inte gått så många månader. Så mycket skritt bygger upp det med. Rids hon i rätt form?
Lindaslycka skrev:Ok ska försöka göra nått åt detta...tycke rdet är konstigt bara att inte min vetr varnar mig...
Kan hon inte se spänd ut oxå för att hon e så pass tunn??
Till och från i flera år..
Började rida igen för 1 år och typ 3 månader sedan...galoppade lite i sommras och i höstas ..men så vart hon dålig igen i början på nov....så sedan dess har hon bara skrittat
Jag säger hela tiden vad jag tycker mig se.. Än är jag inte veterinär!
Men vad har du för sadel? Hoppas du har en bra som inte ökar problemen för henne.
Anledningen till jag ville veta hur länge hon har varit i gång är ju att jag kan jämföra hennes rygg med min hästs rygg..
Min häst har väldigt lång rygg och vilade i nästan ett halvår. Hon fick aldrig i närheten av en så omusklad rygg/kors som din häst har..
Hon började ridas i november och nu är hon välmusklad igen och det har inte gått så många månader. Så mycket skritt bygger upp det med. Rids hon i rätt form?