Bufera
Trådstartare
Som "off tråd" till den mest bisarra provridning så tänkte jag fråga er hur vill ni att en provridning ska gå till?
Gör ni skillnad på första och andra gången? Ska hästen vara inne och ren? Vill ni hämta första gången i hagen ect?
Själv så vill jag:
Att hästen är inne när jag kommer, går den utan täcke som tex i den här perioden så ser jag gärna att den värsta leran är borta.
Ren utrustning(hatar skitiga utrusning som ser att den aldrig sett en tvål ungefär )
Sadlar och tränsar själv.
Ägaren rider först utan undantag.
Svarar ärligt på frågor med intresse.
Efter bisarra tråden så är det en stor fördel att personen är hemma
Andra provridningen gör jag gärna allt själv, följer med och hämtar i hagen, spolar ev ben osv. Ser all hantering så att säga. Då ka jag sitta upp själv direktom jag känner för det
Hur vill ni ha det?
Gör ni skillnad på första och andra gången? Ska hästen vara inne och ren? Vill ni hämta första gången i hagen ect?
Själv så vill jag:
Att hästen är inne när jag kommer, går den utan täcke som tex i den här perioden så ser jag gärna att den värsta leran är borta.
Ren utrustning(hatar skitiga utrusning som ser att den aldrig sett en tvål ungefär )
Sadlar och tränsar själv.
Ägaren rider först utan undantag.
Svarar ärligt på frågor med intresse.
Efter bisarra tråden så är det en stor fördel att personen är hemma
Andra provridningen gör jag gärna allt själv, följer med och hämtar i hagen, spolar ev ben osv. Ser all hantering så att säga. Då ka jag sitta upp själv direktom jag känner för det
Hur vill ni ha det?