Den Stora Julklappstipsar-tråden 2013!

Sv: Den Stora Julklappstipsar-tråden 2013!

Han tycker jättemycket om att ge massage så jag har köpt fina och bra oljor till honom.

Har inget tips egentligen, men vad jag älskade den där meningen! :laugh:
Det slår ju nästan att ge snygga underkläder till sin partner att använda i närheten av en själv :D

Men en spaweekend kanske? Eller annan mysig upplevelse.

Har inget tips egentligen, men vad jag älskade den där meningen! :laugh:
Det slår ju nästan att ge snygga underkläder till sin partner att använda i närheten av en själv :D
Haha jag vet! :D

Men en spaweekend kanske? Eller annan mysig upplevelse.
Tyvärr tror jag min budget är lite för liten, annars var det en suverän idé :)

Alltså jag fattar inte. Jag brukar alltid ha tusen idéer och komma på saker jag vill ge honom typ jämt. Och nu börjar julen närma sig och jag sitter snart och tittar på "Julklappar till honom" på coolstuff.se :nailbiting:.

Börjar också panika. Jag vill helst beställa typ alla mina julklappar på nätet så jag slipper trängas i butiker (hej, jag har blivit gammal) och det innebär ju att framförhållningen måste vara ännu bättre. Ingen av mina familjemedlemmar kan komma på nåt att önska sig. Suck.

Jamen det är samma här! Var i stan idag och aldrig i helvete att jag springer runt där och trängs sen, vill köpa allt på nätet. Min kära päron ska få Downton Abbey-boxen med fyra säsonger som jag beställer från Amazon.co.uk.

Katoliken ska få... en klapp på axeln?

Ge honom en synvinkel och ett ögonmått?

Ja, jag funderar också på att beställa samtliga julklappar därifrån. Om jag bara kunde komma på VAD.

Och så gör du stora ögon och frågar när han ser besviken ut "men, ni firar väl inte jul?"

De är inte inne på några serier? Boxar är ju så himla fint att ge bort, och kul att få.

Han kan få en smäll på käften också kom jag på. Det är ju trevligt!

Mja, inte alltid kul att få. Typ när man, som jag, inte har nån dvdspelare :D

Själv ska jag leta vettiga leksaker som inte är snordyra och som inte går sönder på 5 minuter... :cool:

Ja, nej, har personen i fråga ingen dvd-spelare är det ju en rätt dålig present såklart!

Åhå, låter som ett tufft uppdrag!

Bra tips! Jag lyckades på ett hemskt sneaky sätt ta reda på att han inte läst Dawkins, bara sett inspelat material från föreläsningar! :D Han kanske inte har tid att läsa en bok, vad vet jag, men jag tycker han borde ha en i bokhyllan eftersom han jobbar med det. Och man ska väl lyda sin syster? ;)

Det är skitsvårt! Men jag vet ju att alla barn får så många paket och många saker är ren skit och sånt gillar jag inte. Men budgeten är minst sagt begränsad... Jag ska nog ta en vända på TGR, gillar att de flesta leksakerna där är av trä mer eller mindre :)

Smäll på käften har jag önskat mig varje år sedan jag var 12. Det finaste man kan få!

Du är bäst! :bow: De stänger vid årsskiftet tyvärr men vi måste absolut dit innan dess. TUSEN tack för tipset!

Du är bäst! :bow: De stänger vid årsskiftet tyvärr men vi måste absolut dit innan dess. TUSEN tack för tipset!

:love: Glad att du gillade det! ^^ Finns säkert fler liknande ställen om det är så att det är svårt med tiden just där! :)

Ja, men alltså det hade varit SÅ perfekt. Synd att de stänger! (Och att det är sån risk för mulet väder)

Men - jag ska absolut googla efter fler ställen, för det där är en suverän present till honom. Han har ett ordentligt teleskop själv men verkligen inte lika bra som det där:

Star.jpg

Wow liksom!

Gud vilken bra idé! Åh, varför är inte jag lika uppfinningsrik när det gäller omtänksamma presenter...!

Edit: Har någon något bra tips som kan passa det här; 36-årig tvåbarnspappa (små barn) + sambo? Jag vill ge dem någonting gemensamt. De är så svåra för att båda är väldigt säkra på sin stil, eller vad man ska säga. Man måste träffa precis rätt. De gillar musik, inredning, loppisar. Man kan nog kalla dem lite light-hipsters, faktiskt... :angel:

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka