den som tjänar mest hemma...

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tokmaja

..läste precis i nya mama om att den som tjänar mest, om den är hemma och är föräldraledig kan man få 3000:- i bonus!
Men när gäller det här, nån som vet?
Hur stor skillnad ska det vara i lönen?
Hur i så fall ansöker man??
Nån som vet?

Gubben ska ju vara hemma från nyår, och han tjänar ju mest hos oss...

Sv: den som tjänar mest hemma...

jag tror inte att det har kommit längre än till idéstadiet ännu. Det var väl lite av högerns motdrag till sossarnas förslag om delad föräldraförsäkring. Nu behöver de ju egentligen inte göra nåt.

Sv: den som tjänar mest hemma...

jag uppfattade det som att det var så, och att man får ut föräldrapeng efter vad man tjänat under året och inte vad man tjänar för tillfället...
Det här sista är ju inget toppenförslag direkt... :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 950
Senast: Anonymisten
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 671
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar