den som tjänar mest hemma...

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tokmaja

..läste precis i nya mama om att den som tjänar mest, om den är hemma och är föräldraledig kan man få 3000:- i bonus!
Men när gäller det här, nån som vet?
Hur stor skillnad ska det vara i lönen?
Hur i så fall ansöker man??
Nån som vet?

Gubben ska ju vara hemma från nyår, och han tjänar ju mest hos oss...
 
Sv: den som tjänar mest hemma...

jag tror inte att det har kommit längre än till idéstadiet ännu. Det var väl lite av högerns motdrag till sossarnas förslag om delad föräldraförsäkring. Nu behöver de ju egentligen inte göra nåt.
 
Sv: den som tjänar mest hemma...

jag uppfattade det som att det var så, och att man får ut föräldrapeng efter vad man tjänat under året och inte vad man tjänar för tillfället...
Det här sista är ju inget toppenförslag direkt... :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 982
Senast: Amha
·
SGI
Övr. Barn Vi sitter här hemma och planerar resten av föräldraledigheten, och inser… vi har inte skyddat min mans SGI. Har varit alldeles för...
Svar
10
· Visningar
1 491
Senast: orkide
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 255
Senast: lilstar
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 107
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp