Den onämnbara lösningen - Buke-style

Och jag tycker att en hel del gör det.

Och jag har svårt att se det. MEN att starta en generell tråd där man ska säga vad man tycker om andra är om inte mobbning så iaf starten på det.

Jag har varit med om det IRL. Ja, jag har inte odelat positiva åsikter om en del på Buke. Skulle jag skriva vad jag tycker om dem på ett öppet onlineforum (eller överhuvudtaget)? Hell no.

Ja jag har läst några andra trådar som Ts startat men för den sakens skull betyder det inte att det är okej att förlöjliga henne eller?
Fast har du verkligen läst TS respons i tidigare trådar? Det finns ett mönster som flera av oss har sett och fint har kommenterat men det går inte in och så vänds taggarna utåt. Det är ett öppet forum, sticker man ut huvudet ska man inte tro att alla håller med en. Jag har som sagt varit med om det själv.

Jag tycker det är svindålig netikett att diskutera andra användare, särskilt när de checkat ut från tråden.
Var vänliga och sluta med det.

LenaH, moderator

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
942
· Visningar
29 372
Senast: EZMK
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 795
Senast: Rosett
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 019
Senast: skiesabove
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 187
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar