Den lilla mamma grisen

carrin

Trådstartare
Tja rubriken säger ju en hel del. J är hemma med pappa och nappflaska om kvällarna när jag är och tar hand om hästarna. Oftast fungerar detta ganska bra tills jag antingen är på väg hem eller att hon hör när jag kommer innanför dörren. Då blir det gallskrik som pappa inte kan lugna. Sedan vill hon klänga på mig resten av kvällen samt sova riktigt nära. Lilla mammagrisen..hehe...

Nu har jag tänkt börja rida några kvällar i veckan, det kan bli mycket intressant. :angel:

Sv: Den lilla mamma grisen

Min dotter accepterade inte flaskan först hon var 8 månader. Så när jag tränade fick jag amma, åka och lasta hästen, parkera utanför och springa in till henne, sen åka och rida. Tillbaka igen och natta henne sen åka och lämna hästen.

Sv: Den lilla mamma grisen

säger till dig som vår BVC.sköterska sa till mig när M var 3 månader och otröstlig hs sin far på kvällen när jag red:
är det pappa som finns tillgänglig, så får hon nöja sig med pappa. du ska ABSOLUT INTE sluta rida!!!

sen fick vi ta 2 veckor med intensiv träning på att pappa fick ta hela kvällsrutinen och jag tog över när hon blev ledsen.
sedan dess har det inte varit några roblem alls med kvälen och M är nu 15 månader.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 130
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 330
Senast: Migo
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 484
Senast: Zewz
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 961
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka