Den lilla frallan som inte är rykande färsk längre!

Bebben

Trådstartare
Totte har nu öppnat ögonen, och är SÅ söt!

kameran 1971.jpg

Sen i sensommar kommer ni alla att få se många bilder också! Då ska vår egna tik få valpar (Hon borde börja löpa snart) och förra gången spottade hon ut 6 st..

Blir det inte skäckar då tänker jag aldrig mer prata med henne :mad: :D

Alla: Tack, visst är han snuttenuttig lilla Totte! :love:

:eek: De är ju underbara!
Är en som haft en kennel här, bara någon dm från vår tomt :D Man blev ju typ kär i de små liven :love:

Jo, dom är väldigt söta som valpar. Som ras är dom inget som tilltalar mig dock, och det skulle aldrig falla mig in att skaffa en själv.

Men som valpar så vill man behålla alla som föds här själv :love: Sen tittar man på dom vuxna och inser att nej, det vill jag visst inte. Men det är svårt med deras valp-utseende :)

alltså jag satte lille totte som skrivbordsunderlägg, kunde inte motstå så jävla söt (tycker även dom är ursöta som vuxna ;) )

Ja, han är verkligen extremt söööööt :love:

Men inte den sötaste vi haft! En ur vår förrförra kull, en skäckhane, han var allra sötast.
Lilla snutteputt Bino :love:

Bino
Bino igen

Jag får väl PM'a vår hemsideadress till dig då, så att du kan titta på uppdateringar över honom :D Orkar inte ladda upp bilder på mitt konto också hela tiden och visa här *lat* :o

Men någon gång ibland visar jag här också :)

Ahaa, det var en fransk bulldog. Så det var därför ni kallade den för frallan :idea:
Jättesöt :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Gå gärna in på Hundstallets instagram och läs - en vit blandrashund, korsning schäfer och någon polarras stals i natt vid ett inbrott...
Svar
18
· Visningar
1 530
Senast: Grazing
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 352
Senast: Tonto
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka