hastflicka
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ar just nu norr om Toronto, i Sudbury. I morse sparade jag med den ena och valpis har simmat bade i gar och i dag. Snart ska jag ut och Mandy far dra sin karra och i morgon bitti far jag ta ut henne lite tidigare, innan alla barn kommer till stranden, sa hon kan simma ocksa. I gar larde hon sig att hoppa fran en brygga for forsta gangen. Det ar verkligen 'amazing' vad mycket man kan hitta pa nar man kampar.
Vi blir har ett par dagar till innan vi drar vidare vasterut. Nasta stop blir nagonstans efter Lake Superior.
Om hunden nu gjorde sig illa gång på gång, varför skulle den fortsätta? Vanligtvis blir djur rädd om de upprepade gånger upplever smärta i samband med något.
Om hunden nu gjorde sig illa gång på gång, varför skulle den fortsätta? Vanligtvis blir djur rädd om de upprepade gånger upplever smärta i samband med något.
Visst kan ett trix misslyckats, men att den slagit sig många gånger tror jag inte. Min vovve när hon misslyckas med ett trix brukar kunna lösa det genom sin smidighet.
Tyckte det var en himla spänst, smidighet och vilja hos den vovven iaf!
Om bara min hade samma vilja