Den här frågan har säkert varit uppe många gånger.

Mela99

Trådstartare
Men hur får man bort alla sidor man varit inne på, alla länkar och sådär? Så det blir tomt och dom inte syns i adressfältet längre?

Sv: Den här frågan har säkert varit uppe många gånger.

Gå in på verktyg, och sedan internetalternativ. (Alt. högerklicka på internet-ikonen) så borde du se vart du ska ta vägen sedan !

Nej.. Jag vet inte hur det ser ut på din, men på min ser det ut och stå så här: Webbhistorik; ta bort filer, historik, cookies, sparade lösenord och information i webbformulär. Då får jag klicka in på "Ta bort" och då kommer olika alternativ upp.. Dels "ta bort alla" och olika kategorier, som t ex "ta bort tidigare besökta webbplatser". Jag har windows xp, och det torde vara den nyare versionen. Eller faktum är, att jag inte vet.. Men, förrut var det annorlunda iaf, minns dock inte hur.

Har du Firefox så klicka på Tools/Verktyg och sen Rensa ut känslig data/Clear private data. Alt. klicka Ctrl + Shift + Delete.

Jag tar alltid verktyg/Inetern. alt./ inställningar/visa filer/markera alla/ta bort dom markerade.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
651
Senast: Myzan87
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 058
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden