Den gamla klassikern - Gåsatävlingen

bright_sara

Trådstartare
En av de sista tävlingarna i år - och utan licenskrav, minsann. WHAO har sitt första klubbmästerskap, kombinerat med open klasser. Vem ska dit och vinna bucklan?

Sv: Den gamla klassikern - Gåsatävlingen

Jag och en ( kanske två kompisar) kommer .
Tänkte slå nytt rekord i racing reining på bökeberg . Ha ha ha . Min häst är ganska pigg för stunden i det blåsiga vädret :D

Alltid skumt när WRAS-föreningar kör tävlingar utan licenskrav....Är man med, eller inte????:confused:

Jag tänkte försöka komma dit och hjälpa tll som funktionär. Jag hoppas på det, får bara se till så att barnvakten är hemma....

Klubbmästerskap ligger utanför. Föreningen får själv bestämma hur det skall se ut, ingen raporteringskrav. Står i wras regelbok. Någon annan kanske redan svarat.

Precis Paxi, och vid klubbmästerskap ska alla medlemmar kunna vara med och tävla på lika villkor, därför kan man inte ha de olika nivåerna heller.

Ska du inte tävla på vår egen klubbtävling? Med risk för att bli putt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 840
Senast: cewe
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 429
Senast: Habina
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 749
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025