Vet att det antagligen är en menlös tråd, att jag antagligen bara får acceptera läget, men stundtals blir jag så otroligt frustrerad över denna förlamande tröttheten. Att aldrig orka, aldrig känna lust att hitta på något eftersom jag alltid bara är trött. Känns som jag sover mig genom livet och när jag väl är vaken är jag ändå inte pigg. Undantag cirka 2 veckor om jag börjar äta mina tabletter efter ett längre uppehåll, gissar att det är en biverkning av de trevligare slaget. Då jäklar är det rent i min lilla lägenhet.
Annars händer i princip ingenting de dagar jag jobbar, första dagen jag är ledig är i princip bortkastad eftersom jag inget orkar, ska något hända här hemma måste jag vara ledig flera dagar i sträck. Bästa vore såklart att ta reda på orsaken till tröttheten men det verkar inte finnas någon, alla prov är bra och trots att mitt liv förändrats under åren ser jag ingen förändring där. Och snart kommer semestern, som jag sett fram emot. Jag skulle vilja hitta på något, göra saker men jag vet att veckorna kommer gå utan att något blir gjort och sen tillbaka till jobbet lika trött som alltid.
Så några tips, vilka som helst (nästan)?
Annars händer i princip ingenting de dagar jag jobbar, första dagen jag är ledig är i princip bortkastad eftersom jag inget orkar, ska något hända här hemma måste jag vara ledig flera dagar i sträck. Bästa vore såklart att ta reda på orsaken till tröttheten men det verkar inte finnas någon, alla prov är bra och trots att mitt liv förändrats under åren ser jag ingen förändring där. Och snart kommer semestern, som jag sett fram emot. Jag skulle vilja hitta på något, göra saker men jag vet att veckorna kommer gå utan att något blir gjort och sen tillbaka till jobbet lika trött som alltid.
Så några tips, vilka som helst (nästan)?