Ja, jag lämnar härmed över krumelurtantsmanteln (med glädje!)I den där gratisgrenen (ni vet den där han faktiskt KAN) så var han helt odräglig och tog av nånstans där man inte kan och stod på öronen.
Jag får trösta mig med att jag var bättre krumelurtant än självaste @PrinceFair och iaf låg trea efter dressyren. Jag har aldrig varit så glad att jag ska till Nyköping på söndag som jag var igår.
Ah, jag vet inte vad jag ska säga... Lilla Häst var fin på framridningen men blev lite tittig när han kom in på banan och när vi skulle börja programmet sade han bara tjurigt NEJ till allt och lade i handbromsen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det kändes som om det jävla travprogrammet aldrig skulle ta slut... might or might not ha tänkt att jag ville strypa det tjuriga djuret.
Hur som helst hade det den positiva effekten att ryttaren blev tvärarg och sparkade på lilla surdjuret lite extra så han hoppade super (ett ned, insprånget i trekombinationen - tror han blev lite överraskad att det var så många hinder) och i terrängen gick han också mycket mycket bra, felfri med tidsfel - när vi ändå låg typ sist kunde vi ta lite extra tid på oss att göra en skolrunda. Så lilla häst är ändå förlåten