Men vafan? Hur kan det var 28 anmälda när tävlingen inte har börjat ta emot anmälningar än??
Det är vi i vippen vettu haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vafan? Hur kan det var 28 anmälda när tävlingen inte har börjat ta emot anmälningar än??
O vem har anmält dig då? Ett spöke eller?
det byggs hinder ofta på banan men jag kan ta bilder på det som finns.Någon som har bilder på hindren? @Hippocampus ?
Jag undrar var banan ligger, det finns flera Össjö på Eniro och man får ingen exakt info på hemsidan...det byggs hinder ofta på banan men jag kan ta bilder på det som finns.
Det systemet har ju vissa buggar som inte är som det ska helt klart.
En av buggarna kallas människa och har just nu ett vikariat på Ridsportförbundet. Jävlar vad vi har fått trixa med Änglahoppet för att den i****n öppnade upp klasser som inte skulle vara öppna för anmälan.
Men dom skrev ju varför dom stängde anmälan? Dom beslutade sig för att maximera antalet starter och stängde då tävlingen och öppnade den igen 6/9 kl 19.00
Det här har hänt ett flertal ggr vilket gör en förbannad dvs dom öppnar tävlingen innan proppen kommer ut så man har ju ingen aning om när dom tänkt öppna tävlingen och har du otur så är det ju fullt när man råkar se att tävlingen har öppnat.
Var skrev de det?
Ft-ringen