Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är det Össjö Krumeluren länkar till. Össjö gård har ridhus, hoppbana, paddock osv. Sedan ligger terrängbanan här http://kartor.eniro.se/m/pHkZE , ca 15-20 min skritt från gården.

bana10_zpsmasx7wya.jpg
bana11_zpsyxz8tdwi.jpg
bana4_zpsil83azuv.png
bana2_zpseznqajs9.png
bana8_zpsenqb094x.jpg
bana7_zpslhxqa2aj.jpg
bana6_zpsugyterbo.jpg
bana9_zpsejwgazmv.jpg
bana12_zpskifbhzpc.jpg
bana5_zpsy2zqmrgz.jpg
bana3_zpspwkl8yco.png

Hmmm, den där arrowheaden och vita grindarna hoppas jag inte är med på tävlingen. Hatar rättuppstående vita hinder, tycker inte de har i terrängen att göra.

jag vet ingenting alls. Banbyggaren har gått banan och ska återkomma med vilka hinder som ska byggas. Vi har inte så mycket maxade hinder :D

Fast maxat spelar ingen roll tycker jag, det är typen av hinder som spelar roll. Märkligt det blev med anmälan också, att först öppna, sen spärra för maxantal o då stänger TDB anmälan??? Det systemet har ju vissa buggar som inte är som det ska helt klart.

Ja, jag vet inte vad som hände. Nu är det bara 5 platser kvar i alla fall.
Klart typen spelar roll, men banbyggaren efterlyste maxat också :D

Det systemet har ju vissa buggar som inte är som det ska helt klart.

En av buggarna kallas människa och har just nu ett vikariat på Ridsportförbundet. Jävlar vad vi har fått trixa med Änglahoppet för att den i****n öppnade upp klasser som inte skulle vara öppna för anmälan.

Å nu är det bara en plats kvar...vem kniper den? Fast jag ser åtminstone ett ekipage i listan som inte kommer till start. @Murray fick ju tydligen lite panik o anmälde i sista sekund...:D

Men dom skrev ju varför dom stängde anmälan? Dom beslutade sig för att maximera antalet starter och stängde då tävlingen och öppnade den igen 6/9 kl 19.00

Det här har hänt ett flertal ggr vilket gör en förbannad dvs dom öppnar tävlingen innan proppen kommer ut så man har ju ingen aning om när dom tänkt öppna tävlingen och har du otur så är det ju fullt när man råkar se att tävlingen har öppnat.

Men dom skrev ju varför dom stängde anmälan? Dom beslutade sig för att maximera antalet starter och stängde då tävlingen och öppnade den igen 6/9 kl 19.00

Det här har hänt ett flertal ggr vilket gör en förbannad dvs dom öppnar tävlingen innan proppen kommer ut så man har ju ingen aning om när dom tänkt öppna tävlingen och har du otur så är det ju fullt när man råkar se att tävlingen har öppnat.

Var skrev de det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Black Friday