Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va??? Vad är det för fel på min inbyggda airbag??? fattar du vad den hade skyddat om jag trillat av när han busbockade på framridningen, den kan jag inte göra mig av med hur som helst!:confused::crazy::cry::mad::eek:

Inte ens här slipper man undan fett-hetsen :(
Hoppas ni två har en sån relation så att Nova tar det på rätt sätt, jag hade definitivt inte gjort det.

Nu är det väl jag som sabbar stämningen ;) men vill bara varna er för att recensera min kropp :devil:

Hoppas ni två har en sån relation så att Nova tar det på rätt sätt, jag hade definitivt inte gjort det.

Jadå, hon tar det på helt rätt sätt. Speciellt med tanke på hur hon stalkat mig på FB den senaste tiden för att få diettips. :D

I mitt fall så tänker jag mest på att min häst med spondylos ska slippa att bära på en människa som väger 70 + 20 kg alltför länge till. Det är inte snällt mot henne. ;)

Ja det är jättekonstigt hur det hindret kunde ställa till så mycket problem? Och på den videon ser man även den spetsen som alla smet ut på igår, den innan den vita som hon hoppar.

Fick ytterligare fina bilder från @thoora

Snacka om full fokus på hinder!:D

10-1570.jpg

Älskar denna!:love:

09-1569.jpg

Ja ja @fio ...det är ok att du vill få de andra att tro att du leder fashionligan men alla vet att det är jag som är den egentliga FashionDrottningen på forumet! :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar