Nästa utmaning för mig är nu att sparka mig själv i häcken med hjälp av @Speedway så den där viktminskningen inte hägrar i fjärran längre...
Det lär ju bli en utmaning. Själv har jag minsann gått ner 2,8 kg på tre veckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästa utmaning för mig är nu att sparka mig själv i häcken med hjälp av @Speedway så den där viktminskningen inte hägrar i fjärran längre...
HoHo @Novali01 Vänta du bara! Mitt största mål det närmaste året måste ju bli att någon gång komma före dig i resultatlistan. Då kan jag dö lycklig !
Skitenkelt trots en katastrofal dressyr...Alltså, hur svårt kan det vara egentligen?????
I helgen?Känn dig inte för säker i 08:a staden...vem vet vad som händer i helgen??
Nä det är drygt. Jag skulle gärna inkvartera både dig och Bosse Bus men jag bor ju på andra sidan stan tyvärr.Ser nu att det är en sån där helahelgentävling och det får nog vara...orkar inte ligga borta hela helgen för att sen köra 40 mil hem en söndag em...
Det var bara trevligt! Kul att du är nöjd och tack för feedback!Och tack @emma-vsm som gjorde att jag vågade åka till Åkerbo, fixade övernattning åt Lasse och var supergullig med mig. Jag och min väldigt gröna groom kände oss väldigt välkomnade!
Himla kul iaf med flera bukefalister. @LenaH är alltid en upplevelse... @emma-vsm är alltid lika gullig... @Krumelur både rolig o trevlig och sen låg tydligen @thoora på lur i buskarna! Tycker det är lika kul varje gång man träffar på ett gäng. Nästa utmaning för mig är nu att sparka mig själv i häcken med hjälp av @Speedway så den där viktminskningen inte hägrar i fjärran längre...
Ni måste ju planera in Össjös tävling i höst!! Jag bor ju faktiskt typ 300 meter från den terrängbanan!