Den är lite lik den i Tranemo som också ställer till stora bekymmer.
Finns det mer än en i Tranemo? Den jag har hoppat är ju pyttigt liten och har inte samma svarta slukhål mitt i som den här verkar ha. Men sen har inte min häst gravskräck heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är lite lik den i Tranemo som också ställer till stora bekymmer.
@Gabby_Ossi och @Speedway JA! hahahaha den "riktiga" är till vänster om dig i bild Gabby. Den är betydligt större än den du hoppar....
Den såg mindre ut, det håller jag med om, men i Hofors så borde det vara två galoppsprång mellan både A och B och B och C (för det är väl inte bara för min lillhäst det blir två språng, @_Peplis_ ?).Här kommer Coffin i Tranemo vid 0.24 och inhoppet är i knähöjd typ på Hille , väldigt bra filmat framifrån så man verkligen ser. Är inte i närheten av Hofors coffin tycker jag iallafall.
Jag tycker att det är roligt när folk rider med headcam och lägger ut på Youtube. Tydligen så är det ett galopp i coffin, det är väl för att jag kommer i trav och har en liten häst som jag tycker att det är två.Den såg mindre ut, det håller jag med om, men i Hofors så borde det vara två galoppsprång mellan både A och B och B och C (för det är väl inte bara för min lillhäst det blir två språng, @_Peplis_ ?).
/Lady_S - AKA hon som inte stegar avstånden
I sammanställningen också?
Vet inte varför H90 inte kommer med, har fått förklarat för mig någonstans att H90 "alltid" är lokal fast tävlingen är regional men då borde den väl inte klassen benämnas som Regional, så är det ju på vissa dressyrtävlingar att vissa klasser är lokala och andra regionala även på samma dag...
Det kommer inte visas som placering där nej. Man får poäng from 100 klass
Den såg mindre ut, det håller jag med om, men i Hofors så borde det vara två galoppsprång mellan både A och B och B och C (för det är väl inte bara för min lillhäst det blir två språng, @_Peplis_ ?).
/Lady_S - AKA hon som inte stegar avstånden
Jag hoppar alltså bara 1/2 coffin och börjar på diket, eftersom att jag rider H90.Men trava in på ett sånt hinder är inte så lämpligt, man behöver ju lite tryck för att de automatiskt står emot när det sluttar neråt mot diket.
Jag tycker att det är roligt när folk rider med headcam och lägger ut på Youtube. Tydligen så är det ett galopp i coffin, det är väl för att jag kommer i trav och har en liten häst som jag tycker att det är två.
/Lady_S