LenaH
Trådstartare
Tack men ska jag åka ända dit för debutant så ska det vara i kombination med umgänge som försummats.Jag har lite golvyta över annars
Men dessvärre är sofforna uppbokade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack men ska jag åka ända dit för debutant så ska det vara i kombination med umgänge som försummats.Jag har lite golvyta över annars
Men dessvärre är sofforna uppbokade!
Det låter rimligtTack men ska jag åka ända dit för debutant så ska det vara i kombination med umgänge som försummats.
Jaså det var du, kom ihåg att du sagt du skulle vara ringmaster men inte var
Jag ser alltid lite halvt fientlig ut , men jag var nog lite stressad över att först inte ha fattat att man fick rida fram bort vid slottet också och sedan ridit åt fel håll in i trädgården när jag väl kommit över väg och bro .
Tror jag såg lite glimtar av @Novali01 s dressyr när jag skrittade fram och @fio och @Kansi bansi (tror jag?) såg jag på hoppningen.
Våra resultat är väl inget att hurra för, tror vi har lyckats hamna typ sist förutom stackaren som råkade hoppa ett extra hinder i hoppningen och blev utesluten . Menmen, det blev fina bilder i alla fall
Vad är det för benskydd du använder? Ser inte riktigt på bilderna, är det lindor eller vad har du?Okej, här kommer lite bilder tagna av Tomine Nærdahl:
Grå på smalt hus innan vatten:
Nerhopp i vatten:
Brun på pallhinder:
Och dessa är tagna av Veronica Björtomt:
Stort bord:
Smalhinder ur kombination:
Galoppbild på brun:
Precis innan ett hinder:
Vad är det för benskydd du använder? Ser inte riktigt på bilderna, är det lindor eller vad har du?
Ska kolla med min kompis i Lkpg om hon är hemma för isf blir det nog så!
J
Men jag är såååå nöjd med min lilla häst, han ställer upp nåt helt otroligt för mig med tanke på att han aldrig gått vare sig dressyr eller hoppning för 8 veckor sen. Så vänta ni bara, @fio, @LenaH, @Krumelur och ni andra krumelurnissar, jag är i hälarna på er, gör inga misstag för då är det kört för er!
hahahahhahahah jaaaa hahahahahhahahahahahha, EN av oss hade jättekul under hela tävlingen! Den andra såg ut så här på dressyren: så här på framhoppningen: och så här innan terrängstart: gissa vem.....
Jag var där ja! Alla känner väl igen mig (eller åtminstone hästen) men jag vet inte hur någon annan ser ut. Nåväl vår hoppning var inte något jag direkt kan skryta med, allmänt missnöjd med den. Dressyren och terrängen gick strålande däremot och jag är sammanfattningsvis väldigt nöjd med helgen!
Självförtroendet är mer tilltufsat än kroppen, och framför allt skäms jag för att jag borde ha brutit tidigare.Äh, trist att du åkte i backen! Hoppas du inte slog dig eller att självförtroendet fick en törn?
På tal om utrustning, tyckte att det var väldigt många som hade micklen tränset på dressyren och ännu fler på terrängen. Är det den nya "måste ha" i fälttävlan ?
Ponny ryttarna körde mest på "hur mycket bling kan jag jag ha på min häst utan att folk bländas". .
Jag rider med micklem, men jag är sämst i världen på "måste ha" så jag tror inte det är därför. (Tanken var, medan långa hästen var kinkig med det där med bett, att använda clipsen man kan sätta mellan bett och nosgrimma, för att underlätta övergången från att rida på hack, men jag bytte till rakt bett ungefär samtidigt, och någonstans där började han tycka att hela kombinationen var rätt ok, så jag har aldrig testat clipsen. Men resten funkar bra så jag fortsätter med det.)På tal om utrustning, tyckte att det var väldigt många som hade micklen tränset på dressyren och ännu fler på terrängen. Är det den nya "måste ha" i fälttävlan ?.