Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det är ju @emma-vsm s fel!!! Hur kan ni lägga ponnyklasserna på en söndag?? Barnen ska ju rida på lördagen såklart, de vuxna kan gå upp tidigt istället....Jag måste ju rida samma dag som ungen annars får jag åka dit två dgr i rad o det orkar jag inte med i min ålder....

Jag fick faktiskt en 8 på inridningen!! Sen gjorde jag några 20 meters volter istället för 15 m så klart inte det blev så bra poäng där. Vi red ju programmet från 2007
Åke brukar vara rätt bra på att trava rakt fram på medellinjen men jag kom lite snett in och han blev lite på dubbla spår.
Jag kände det men insåg att försöker jag rätta till det så tappar jag allt... :p

Men det är ju @emma-vsm s fel!!! Hur kan ni lägga ponnyklasserna på en söndag?? Barnen ska ju rida på lördagen såklart, de vuxna kan gå upp tidigt istället....Jag måste ju rida samma dag som ungen annars får jag åka dit två dgr i rad o det orkar jag inte med i min ålder....

Nä ingen jävla hänsyn till barn dom får väl lära sig som alla andra att livet är hårt! Dom är så curlade ändå.. dom kan ju fasen sova i bilen medans mamma eller pappa kör.

Ja Akriva är ju rädd för ponnysar så det är klart att vi delar upp det ;)

Jag var inte där :p Jag råkade ut en för en liten olycka förra onsdagen. Men nu är jag på G igen!

Vill gratulera alla som har tävlat, oavsett resultat! Det är grymt att bara genomföra tävlingar :D

Förresten hade klubben pay and cross idag! En bana på 40-60 cm och en på 80-100 cm tror jag det var. Eller 90.
Hade jag bara kunnat stanna fullblodet hade jag nog provat 40-60! Men jag har hört att kunna bromsa är bra! Hästen är lite...hmm...het, faktiskt det hetaste och känsligaste jag har suttit på någonsin och vi är inte alltid överrens i kommunikationen... Men jag hjälpte till på banan och vi hade jätteroligt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
767
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 653
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar