Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åke brukar vara rätt bra på att trava rakt fram på medellinjen men jag kom lite snett in och han blev lite på dubbla spår.Jag fick faktiskt en 8 på inridningen!! Sen gjorde jag några 20 meters volter istället för 15 m så klart inte det blev så bra poäng där. Vi red ju programmet från 2007
Men det är ju @emma-vsm s fel!!! Hur kan ni lägga ponnyklasserna på en söndag?? Barnen ska ju rida på lördagen såklart, de vuxna kan gå upp tidigt istället....Jag måste ju rida samma dag som ungen annars får jag åka dit två dgr i rad o det orkar jag inte med i min ålder....
Jaja det är bara för dig att tävla på lördagen då..Näe men JAG vill ha en dag ledigt efter tävling!!
Ja Akriva är ju rädd för ponnysar så det är klart att vi delar upp detMen det är ju @emma-vsm s fel!!! Hur kan ni lägga ponnyklasserna på en söndag?? Barnen ska ju rida på lördagen såklart, de vuxna kan gå upp tidigt istället....Jag måste ju rida samma dag som ungen annars får jag åka dit två dgr i rad o det orkar jag inte med i min ålder....
Alltså jag borde ju ha varit på Öveds läser jag....
Jag väljer att inte svara på de frågorna Men det är ju fint väder?!Vad har du hittat på nu??? Ska du ha guldfiskar istället?
Förresten hade klubben pay and cross idag!
Öhhhh ja? Borde jag 1. Sagt det innan 2. Inte sagt det alls?Och det säger du nu???
Om du inte sa det alls så hade du inte behövt säga det alls... So pick a number!!Öhhhh ja? Borde jag 1. Sagt det innan 2. Inte sagt det alls?