Giraff är det nya svartaVilken fin dressyrhäst han är på bilden, måste vara inne med giraffer i Enköping??? Skämt åsido, stort grattis ni är väl värda detta.
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Giraff är det nya svartaVilken fin dressyrhäst han är på bilden, måste vara inne med giraffer i Enköping??? Skämt åsido, stort grattis ni är väl värda detta.
En kamel och en giraff!Giraff är det nya svarta
Tack
Åke är mer åt störtbombarhållet... Vi var och tränade vatten igår och han hoppar i.... Jättebra träning för mina magmuskler iaf.Och en U-båt icke att förglömma, Bosse Periskop hälsar!
Åke är mer åt störtbombarhållet... Vi var och tränade vatten igår och han hoppar i.... Jättebra träning för mina magmuskler iaf.
Haha, precis så! Det blir ännu värre vid nerhopp också!Är det fel menar du?
Det tror jag är ett misstaaaaag han är faktiskt snel giraff och kan lära Bosse massor av braaaa ting, trettifyralalalalaBosse kommer INTE att få leka med din Giraff, @PrinceFair!! NÅNSIN!
Det är nu jag borde leta rätt på bilder av Monsun eller?
Haha, precis så! Det blir ännu värre vid nerhopp också!
Ja! Men då är du ju tränad så vad är problemet?Det är nu jag borde leta rätt på bilder av Monsun eller?
Eller den där filmen där han hoppar mig ur sadeln på Näs?
Jag är gamlare och definitivt mer otränad. Och fetare.Ja! Men då är du ju tränad så vad är problemet?
Jag tackar ödmjukast för denna titel Kan Östergötland please importera denna utmärkt klarsynta domare
TACK! Gladast är jag förstås att vi hade en bra plan och kom i vattenhindret och var felfria men 34 straff är inte dumt det heller
Åhh gratulerar!! Vad roligt! Jag är ju lite efter för jag vet ju inte vilka ni är i den så kallade verkligenheten...
@Hippocampus att inte svara på ställda frågor i detta forum är straffbelagt.
1. Svara på frågorna
2. Om du inte svarar på frågorna ligger du illa till
3. Om du ligger illa till innebär det otäcka saker
4. Svara på frågorna.