Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LenaH Nu när jag blivit bestulen på hoppsadeln så kanske han inte ens behöver lära sig det. :eek:
:banana::bow: :meh: Det är tydligen dressyr man ska syssla med om man vill kunna komma till start. Eller kaninhoppning!

Och nu vet vi alla (även om de flesta av oss redan visste) att den största krumelurtanten av oss alla är @PrinceFair !
Supergrattis till svårslagna dressyrpoäng och just ja, bra att du vann också! :D
Jag tackar ödmjukast för denna titel :D Kan Östergötland please importera denna utmärkt klarsynta domare :idea:
TACK! Gladast är jag förstås att vi hade en bra plan och kom i vattenhindret och var felfria men 34 straff är inte dumt det heller :angel:

Jag tackar ödmjukast för denna titel :D Kan Östergötland please importera denna utmärkt klarsynta domare :idea:
TACK! Gladast är jag förstås att vi hade en bra plan och kom i vattenhindret och var felfria men 34 straff är inte dumt det heller :angel:
I Östergötland är de märkliga... En gång i Mantorp var jag skitmissnöjd med Mons efter dressyren och då ledde jag. :confused:

Ja, jag blev så glad när jag såg att det gick vägen!

34 straff, det ser man lätt :rofl:

DSC04796_redigerad-1.jpg

Vilken fin dressyrhäst han är på bilden, måste vara inne med giraffer i Enköping???:laugh::laugh: Skämt åsido, stort grattis ni är väl värda detta.:bump:

@Hippocampus att inte svara på ställda frågor i detta forum är straffbelagt.
1. Svara på frågorna
2. Om du inte svarar på frågorna ligger du illa till
3. Om du ligger illa till innebär det otäcka saker
4. Svara på frågorna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
767
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 653
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar