Om jag säger att det är även den 22a aug? Blir det mer....rätt då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nääää fy fasen! Mycket sadelstölder, man måste ha både larm, kamera och lås. Och märka sadlarna såklart.@LenaH Nu när jag blivit bestulen på hoppsadeln så kanske han inte ens behöver lära sig det.
Det är tydligen dressyr man ska syssla med om man vill kunna komma till start. Eller kaninhoppning!
Om jag säger att det är även den 22a aug? Blir det mer....rätt då?
Åh Vinslöv! Där har jag inte varit på ungefär 1500 år. Kanske skulle åka dit då Såg att grannen ska tävla där, kanske kan åka med henne!Nej för om jag lyckas få ledigt den helgen så är det vinslöv, annars jobbar jag meh!!!
Så det är alltid dressyrtanter som stjäl hoppsadlar för att alla ska börja rid krumelurer!?Du får också bli krumelurtant. Kan jag så kan du.
Så måste det vara!Så det är alltid dressyrtanter som stjäl hoppsadlar för att alla ska börja rid krumelurer!?
Jag tackar ödmjukast för denna titel Kan Östergötland please importera denna utmärkt klarsynta domareOch nu vet vi alla (även om de flesta av oss redan visste) att den största krumelurtanten av oss alla är @PrinceFair !
Supergrattis till svårslagna dressyrpoäng och just ja, bra att du vann också!
I Östergötland är de märkliga... En gång i Mantorp var jag skitmissnöjd med Mons efter dressyren och då ledde jag.Jag tackar ödmjukast för denna titel Kan Östergötland please importera denna utmärkt klarsynta domare
TACK! Gladast är jag förstås att vi hade en bra plan och kom i vattenhindret och var felfria men 34 straff är inte dumt det heller
Jag haaar ju haft typ 35 i Mantorp en gång! Det var en ritt som överallt annars i världen hade klassats som KATASTROFALDu var inte i Mantorp nu då förstår jag @PrinceFair
Tänk den dagen du får under typ 50 straff i Mantorp.. då klår du Ingrid Klimke!!