Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du ger mig mer dricka så kan du få va min bästa vän i Åkerbo oxå :angel:

Ok då jag fick massa hjälp av Nova oxå som hjälpte mig sadla på, sadla, av , ge mig dricka innan och efter terrängen, gå med häst, hjälpa till och spola, mm mm allt det samtidigt som hon gick med näsan i telefonen och svor över varenda människa som gick om henne :rofl::rofl:

Nä men hörru TACK så mkt! :D

Nåväl, det kommer ju fälttävlan i Åkerbo...den som vill ha support, vatten och allmän backup då...tja det blir ju lite svårt för den personen såklart...:angel:

Ser nu att du fick kalla fötter och som den SNÄLLA människa jag är så får du väl vatten o bröd där också då!!

Jag har nu landat efter mitt äventyr med assistansskjuts hem...(bilar ska bara gå o gå o aldrig stanna förrän man stänger av dom!:mad:) och har även landat i att Bosse Bus gjorde en fantastisk tävling även om vi inte nådde 100 fram till målet, dvs mitt egna mål. Men dressyren var jag sååå nöjd med, 55 straff och en häst som gick att rida.:banana:Hoppningen är han fortfarande lite "tom" på väg mot hinder men hoppar ju snällt utan att titta på nåt, 4 fel fick vi där. Terrängen var han ljuvlig i!:love::love: Lite tveksam på de 2 första, liksom han frågar efter vilket tempo o om vi ska hoppa men lyder ju direkt när man trycker på. 3:an var en stock i utförshopp och där sa han bara TJOHOOOO o kastade sig glatt ut!:eek: Jag fick snällt hänga med...trahkenern kikade han lite på o vi kom för nära men han hoppar ju och sen skuttade vi över resten av banan som inget. Men tveksamheten vid trahkenern och att jag travade i vattnet gjorde att vi fick 3,2 i straff för tiden så jag får ta med mig det målet till Åkerbo istället, dvs att rida inom tiden!:bump:
Men jag är såååå nöjd med min lilla häst, han ställer upp nåt helt otroligt för mig med tanke på att han aldrig gått vare sig dressyr eller hoppning för 8 veckor sen. Så vänta ni bara, @fio, @LenaH, @Krumelur och ni andra krumelurnissar, jag är i hälarna på er, gör inga misstag för då är det kört för er!:devil::D
Jag har aldrig blivit kallad krumelurnisse förut! :banana:

Men visst, jag har ju tränat galen på att gå förbi hinderförrådet de senaste tre veckorna och toppade det med att Åke fetruttnade och stod på bakbenen så jag ramlade av... :p

Vad fick du avdrag för? Jag utgår ifrån att ritten EGENTLIGEN skulle varit under 40 straff om inte om hade funnits... :D
Inridningen 5.5 och båda halterna var sisådär. Och jag tycker väl eg inte att hans gångarter är värda 7.5 men han passade faktiskt inte i skritten! :D

• Gilla
Reactions: fio
Inridningen 5.5 och båda halterna var sisådär. Och jag tycker väl eg inte att hans gångarter är värda 7.5 men han passade faktiskt inte i skritten! :D

Jag fick faktiskt en 8 på inridningen!! Sen gjorde jag några 20 meters volter istället för 15 m så klart inte det blev så bra poäng där. Vi red ju programmet från 2007

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
833
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 440
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 657
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar