Eventuellt den bästa tråden ever på FT-bukeåhhhhh roligast jag läst idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eventuellt den bästa tråden ever på FT-bukeåhhhhh roligast jag läst idag!
Och Enköping där vi var ligger norr om Mälaren = Övre NorrlandDet är för att hon bor i Norrland
Alltså jag har sökt jobb i Enköping...Och Enköping där vi var ligger norr om Mälaren = Övre Norrland
Tjaaa... Du får ju betala avgiften om du vill ha skydd...Och det bestämmer du?? HALLLLÅÅÅÅÅ MODERATOR!!!! Jag blir hotad!
"Sveriges närmaste stad"Och Enköping där vi var ligger norr om Mälaren = Övre Norrland
Bravo! Jag var där och tittade på 90-klassen (och konstaterade att vi har hoppat de flesta av hindren så det såg inte omöjligt ut, men jag ångrar ändå inte att jag strök oss - vi kommer igen nästa år!). Duktiga ni!Vi var också nere i Enköping och hon skrittade ner i vattnet så att hon hann kolla så att hon bottnade, men i övrigt så var det inga tveksamheter utan hon skuttade glatt runt hela banan.
Och det bestämmer du?? HALLLLÅÅÅÅÅ MODERATOR!!!! Jag blir hotad!
Stackars migTjaaa... Du får ju betala avgiften om du vill ha skydd...
Tack! Om du såg en liten skimmel, så var det troligen oss.Bravo! Jag var där och tittade på 90-klassen (och konstaterade att vi har hoppat de flesta av hindren så det såg inte omöjligt ut, men jag ångrar ändå inte att jag strök oss - vi kommer igen nästa år!). Duktiga ni!
Häst A B S T I N E N S.
Inte hjälper det att jag precis hittade ett svinfint ungsto på annons heller.....
Häst A B S T I N E N S.
Inte hjälper det att jag precis hittade ett svinfint ungsto på annons heller.....
Tror den var röntgad u.a.Det är säkert fel på det.. har Kissing spines och lösa benbitar vilket du inte kommer märka förrän du börjar rida.. hästen kastar vildsint av dig flera ggr och du bryter både armar och ben, det blir en komplicerad läkning av benet och du blir halt i 2 år efter det och får gå på kryckor och äta smärtstillande.
Så är abstinensen borta nu
Men det gick även en våg av "halta-sjuka-dyra veterinärräkningar-elände-slänga pengar i sjön"-djur över mig nyss.