Den ENDA tråden... 2.0

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi var också nere i Enköping och hon skrittade ner i vattnet så att hon hann kolla så att hon bottnade, men i övrigt så var det inga tveksamheter utan hon skuttade glatt runt hela banan. :)
Bravo! Jag var där och tittade på 90-klassen (och konstaterade att vi har hoppat de flesta av hindren så det såg inte omöjligt ut, men jag ångrar ändå inte att jag strök oss - vi kommer igen nästa år!). Duktiga ni!

Okeeeej! Vi hade en..hmm incident. Och det var mitt fel (eller nä, någon annans tror jag). Hamnade delvis under grå häst, kom inte loss och sen gjorde hon kast med liten ryttare.
Och hade denna ryttare bara stannat upp och lyssnat på hästen som försökte tala om att hon hade ont så skulle detta aldrig ske. Men poängen gick igenom och idag ska vi till hästtandläkaren!

Bravo! Jag var där och tittade på 90-klassen (och konstaterade att vi har hoppat de flesta av hindren så det såg inte omöjligt ut, men jag ångrar ändå inte att jag strök oss - vi kommer igen nästa år!). Duktiga ni!
Tack! :) Om du såg en liten skimmel, så var det troligen oss. :)

/Lady_S

Häst A B S T I N E N S.

Inte hjälper det att jag precis hittade ett svinfint ungsto på annons heller.....:wtf:

Det är säkert fel på det.. har Kissing spines och lösa benbitar vilket du inte kommer märka förrän du börjar rida.. hästen kastar vildsint av dig flera ggr och du bryter både armar och ben, det blir en komplicerad läkning av benet och du blir halt i 2 år efter det och får gå på kryckor och äta smärtstillande.

Så är abstinensen borta nu :devil:

Det är säkert fel på det.. har Kissing spines och lösa benbitar vilket du inte kommer märka förrän du börjar rida.. hästen kastar vildsint av dig flera ggr och du bryter både armar och ben, det blir en komplicerad läkning av benet och du blir halt i 2 år efter det och får gå på kryckor och äta smärtstillande.

Så är abstinensen borta nu :devil:
Tror den var röntgad u.a. :angel:
Men det gick även en våg av "halta-sjuka-dyra veterinärräkningar-elände-slänga pengar i sjön"-djur över mig nyss. Trots att jag *peppar, peppar* alltid haft väldigt friska djur:nailbiting:
Så det botade abstinensen tillfälligt iaf:p

Efter Öved rymde jag utomlands, men nu är jag hemma igen. Fick skickat till mig två små snuttar från terrängen, inget av stoppen finns med, och inte heller när vi dundrar nerför backen mellan hinder 6 och 7 (hinder 6 är det första på filmen.)
Det som inte finns på film har inte hänt, eller hur var det nu? @Novali01 @fio

Jag veeeet att @fio kan vara lite skrämmande men att dra fortare än en löning till Österrike från Öveds känns som liiiiite överilat, don´t you think? @Marvin

Ang filmens vara eller ickevara så hoppar hon ju linjen jättefint!:bump: Och eftersom resten av banan inte finns med på film så har du inte ridit den=då har du inte haft några stopp. Enkel logik.:up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 433
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 640
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar