Den dar on igen ... vilken person tar du med dig?

hastflicka

Trådstartare
Om du fick valja en person, vilken som helst i hela varlden, vem tar du med dig?

Jag tankte forst pa Ruth Bader Ginsburg, men det vore katastrof att ta henne ifran Supreme Court. Da funderade jag pa Michelle Obama, men hon ar sa outhardligt hurtigt sportig och det ar inte jag. Jag vill bara dricka vin och ha interessanta konversationer dar pa on.
Valet blev Cristiana Amanpour.

Vem valjer du?

Om du fick valja en person, vilken som helst i hela varlden, vem tar du med dig?

Jag tankte forst pa Ruth Bader Ginsburg, men det vore katastrof att ta henne ifran Supreme Court. Da funderade jag pa Michelle Obama, men hon ar sa outhardligt hurtigt sportig och det ar inte jag. Jag vill bara dricka vin och ha interessanta konversationer dar pa on.
Valet blev Cristiana Amanpour.

Vem valjer du?

Ta med var?

På en öde ö: en tystlåten helnykterist, ge fan i min rom.

På utflykt: mig själv

på Hajk: mina bästa vänner så kan vi krydda maten med t-röd tillsammans och sen ta in på vandrarhem istället.

Bear Grylls verkar ju iaf veta hur man överlever, han verkar dessutom rätt trevlig 😁

Bästis om den där ön har ett övergivet lyxhotell med massa mat och alla faciliteter.

comics-elezahart-bear-grylls-celebrities-4354954.png

:nailbiting:

Jag tar med min bästa vän. Bästa sällskapet som finns och dessutom -precis som jag- händig som tusan och en generell överlevare.

Vi skulle slita som myror och leva gott på den där öde ön :D

Min man utan tvekan. Han är så uppfinnigsrik och händig plus att han orkar med mig när jag är hungrig och trött! 😁

Jag skulle ta mina två systrar! Vi skulle prata så mycket att vi inte ens skulle märka att vi var strandsatta. Om jag bara får ta en av dem tar jag min lillasyster, hon är alltid optimistisk och skulle komma med massa käcka förslag på lösningar som troligtvis inte skulle fungera men som ändå skulle fördriva tiden. Dessutom skulle hon säkert få det till något positivt, typ ”åh vad skönt att inte kunna bli nådd, nu kan vi verkligen slappna av”. ❤️❤️

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 988
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben