Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis Ammo!
Stackaren. Vet hur det kan vara, Daisy har fått narkos två gånger och det har hon mått prima när hon vaknat upp ifrån, full fart direkt - men däremot när hon varit sederad (vid röntgen och dylikt, vilket hon gjort 4-5 gånger) har hon mått vråldåligt i ett dygn efteråt. Varit orolig, kissat inne, varit förvirrad, inte vetat var hon är, varit stressad och vandrat runt. Varit superjobbigt att se så jag förstår hur du känner.Idag har ena hunden varit hos veterinären och dragit ut tänder. Det är första gången han blivit sövd, och första gången jag får hem en hund som varit sövd. Han verkar må pytonInte konstigt att han gör det förstås, men oj vad jobbigt det är att se honom så skruttig
Visa bifogad fil 48006
Älskade hund![]()
Grattis
Jag vet vad du hade sagt till någon annan - ”en Saluki tar inte mycket plats”Fick precis ett meddelande om en salukitik som behöver nytt hem. Om jag inte minns helt fel så var Aysu stödhund åt den tiken på LC-träning för flera år sedan. Minns tiken som otroligt söt och jättetrevlig. Näääästan så jag önskar att det fanns plats för en till här. Mina damer hade nog gillat att ha någon mer att leka med...
Hahaha, jag kan ha råkat säga så till en vän senast igårJag vet vad du hade sagt till någon annan - ”en Saluki tar inte mycket plats”![]()
Pfft, jag sov med 2 saluki och 2 aussies på 30 kvm och det var minsann inga problemHahaha, jag kan ha råkat säga så till en vän senast igår(Vi pratade om att jag kanske kunde komma och hälsa på och ta med damerna, han påstod att det kunde bli krångligt att få plats eftersom han bor i en 1a)
Hahah, I know!Pfft, jag sov med 2 saluki och 2 aussies på 30 kvm och det var minsann inga problem![]()
Haha, ungefär som Humla som inatt väckte mig vid midnatt för att hon var akut gosenödigJag vet inte om det är tidsomställningen förra söndagen som kan påverka, men den här veckan har Skrället vaknat mellan 03-04 varje natt. Sen igen vid 06 och vid 07. Han behöver inte gå ut, han har varit på återbesök till leg. fysio i veckan (inte ont i ryggen längre hurra!).
Han måste bara gnälla lite innan han hoppar ner ur sängen mitt i natten för att det är varmt och sedan gnälla lite och få en inbjudan innan han hoppar upp i sängen igen några timmar senare (som att han nånsin väntar på inbjudan annars!).
Framförallt gör han sin karaktäristiska "åh, matte har du vaknat? Vad bra då slumrar jag en stund" och sover sen lätt två, tre timmar till efter att ha väckt mig för morgonenVisa bifogad fil 48172