Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla på skor/tossor för draghundar, vi har beställt strumpor till jakten men de är tunna och kommer framförallt att användas på snö och skare.Hundskor, gärna lite tunnare, som sitter bra på en jaktlabbe? Ska ffa ha bra grepp på hala underlag. Någon som har några tips?
Säger också skor/tossor för draghundar men välj varianten som har tunt lager gummi eller liknande material på om hunden ska få grepp på halkigt underlag. De vanliga tossorna är mer för snö och inte is så de kan bli halkiga på is etcHundskor, gärna lite tunnare, som sitter bra på en jaktlabbe? Ska ffa ha bra grepp på hala underlag. Någon som har några tips?
Det är det som är kruxet, hittar inga dragstrumpor som är gummerade under.Säger också skor/tossor för draghundar men välj varianten som har tunt lager gummi eller liknande material på om hunden ska få grepp på halkigt underlag. De vanliga tossorna är mer för snö och inte is så de kan bli halkiga på is etc
Kolla på dragråttans, de har en för barmarksdrag som är gumerad, men jag vet inte hur den fungerar på halt underlag. Till vad behöver du den?Det är det som är kruxet, hittar inga dragstrumpor som är gummerade under.
Ibland går det jättefort, men jag är osäker på vilka dagar det är avläsning.Då var ED/HD röntgen gjord. Han var duktig och allt gick bra. Nu blir det bara en väntan på resultatet.
Någon som har koll på hur lång tid det brukar ta innan SKK lägger upp svaren?
De brukar läsa av Tisdag och Torsdag, resultaten trillar in på morgonen (kl 7 tror jag?) Onsdag och Fredag.Då var ED/HD röntgen gjord. Han var duktig och allt gick bra. Nu blir det bara en väntan på resultatet.
Någon som har koll på hur lång tid det brukar ta innan SKK lägger upp svaren?
Då hoppas jag på att de finns att läsa på fredag morgon. Tack för snabbt svarDe brukar läsa av Tisdag och Torsdag, resultaten trillar in på morgonen (kl 7 tror jag?) Onsdag och Fredag.
Prova att sätta på henne ett täcke! Ville har inte ens fattat att det kan vara dåligt väder, alla väder är lämpliga väder att hänga ut i enligt honom.Alltså min hund och dåligt väder
Vi går ut och efter 50m kommer gräsmattan där fröken kissar. Sen vill hon inte gå mer. Hon går några meter, sätter sig och tittar bedjande, får nej, går några meter till och så upprepar det sig. Efter fem-sex försök ger hon upp och inser att hon kommer bli tvungen att gå, och då lägger hon istället in sexans växel och pinnar på som om det inte fanns någon morgondag. Att lukta på något eller på något annat sätt ta in någon typ av intryck är inte att tänka på. Spelar ingen roll vilken runda vi går, det spelar inte ens någon roll pm vi går någonstans där hon aldrig gått förut.
Känns som så sjukt meningslösa promenader.