Nooooo!!!Tog precis en fästing på ena hunden Hade kvar Nexgard så nu fick alla hundarna varsin dos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nooooo!!!Tog precis en fästing på ena hunden Hade kvar Nexgard så nu fick alla hundarna varsin dos.
Brukar alltid börja ge fästingmedel 1:a april och plockar sällan första fästingen förrän maj-juni så detta var extremt tidigt för oss!Nooooo!!!
Gissar på att de inte försvunnit alls i år... Även om jag faktiskt inte sett några.Brukar alltid börja ge fästingmedel 1:a april och plockar sällan första fästingen förrän maj-juni så detta var extremt tidigt för oss!
Åh fy så jobbigtHon måste ner i vikt,normal giva är 5x2 from igår får hon 3x2,jag ljuger inte om hon har 8-10kg övervikt,hon är lika bred över ryggen som 1 1/2 strykbräda och det på en ras som ofta har ledfel och 5 år gammal.Nu är hon visserligen HD,ED och ocd dna UA men va fan och hon borde gå med på våra promenader på 8-14km men vet inte ens om hon håller för det eller om hon får hjärtsnörp.
Jag har plockat 4 fästingar på 10 dagar nu......helt galet. Jag brukar börja även jag i april-maj med fästingmedel annarsBrukar alltid börja ge fästingmedel 1:a april och plockar sällan första fästingen förrän maj-juni så detta var extremt tidigt för oss!
Jag gav mina Bravecto igår.Jag har plockat 4 fästingar på 10 dagar nu......helt galet. Jag brukar börja även jag i april-maj med fästingmedel annars
Jag mördade andra tvestjärten för säsongen igår.Åh fy så jobbigt
Hunden har tur som har dig! Det är så sorgligt med överviktiga hundarNu är fläskfia kollad o bedömd av min vet, tack o lov att hon känner mig så jag slapp ta ansvar för förödelsen.
Väldigt tjock men borde klara av 6km i lugn takt.Även hon tyckte jag lagt maten på en ok nivå.
Ta det efter bear testet och se till att du får papper på det på engelska.Jag har köpt en valp från utlandet, utanför EU. Valpen är hörseltestad och bilateralt hörande vilket det finns dokumentation på. Många, ca hälften, i kullen var unilateralt hörande och dessa såldes till grovt reducerat pris.
Valpen har nu bott hos mig i ca en månad och jag misstänker att den är döv. Jag ska åka och testa valpen ASAP, men vad gör man om den skulle vara döv?
Uppfödaren har ju sålt valpen i tron om att den är fullt hörande. Jag har hört om BAER-test som visar felaktiga resultat och i landet där testet har utförts sederar man inte hundarna vid testet. Kan det ha påverkat resultatet tro? Jag är helt säker på att uppfödaren inte har fifflat medvetet med resultatet, av flera olika anledningar.
Jag har betalat för mig stora summor för denna valp. Och han ligger mig redan varmt om hjärtat, han är en dröm som blivit sann och han är verkligen så fantastisk som jag drömt om. Även om han skulle vara döv så kommer han att stanna här hos mig livet ut men alla mina drömmar o planer har ju krossats
Jag har köpt en valp från utlandet, utanför EU. Valpen är hörseltestad och bilateralt hörande vilket det finns dokumentation på. Många, ca hälften, i kullen var unilateralt hörande och dessa såldes till grovt reducerat pris.
Valpen har nu bott hos mig i ca en månad och jag misstänker att den är döv. Jag ska åka och testa valpen ASAP, men vad gör man om den skulle vara döv?
Uppfödaren har ju sålt valpen i tron om att den är fullt hörande. Jag har hört om BAER-test som visar felaktiga resultat och i landet där testet har utförts sederar man inte hundarna vid testet. Kan det ha påverkat resultatet tro? Jag är helt säker på att uppfödaren inte har fifflat medvetet med resultatet, av flera olika anledningar.
Jag har betalat för mig stora summor för denna valp. Och han ligger mig redan varmt om hjärtat, han är en dröm som blivit sann och han är verkligen så fantastisk som jag drömt om. Även om han skulle vara döv så kommer han att stanna här hos mig livet ut men alla mina drömmar o planer har ju krossats