Oregano
Trådstartare
Nästa vecka är sonen inskolad och klar på dagis och maken återvänder till jobbet efter sin föräldraledighet. Jag kommer då att gå ner på 75%. Men redan innan jag ens har börjat inser jag att det kommer att bli svårt att hålla 7:30-14:30 varje dag. Det är utbildningstillfällen, möten, studiebesök osv som gör att det kommer att bli en del fulla dagar iallafall. Dessa dagar får pappan ta ut en kvarts föräldradag och hämta sonen från dagis.
Min fråga är nu hur vi smidigast gör med försäkringskassan? Att ringa och ändra varje gång känns inte som något alternativ, jag har inte tid att sitta i telefonkö. Går det att månad för månad i efterskott så att säga ange på internet vilka dagar vi vill ta fp för?
Jag kan säkert få vissa svar om jag loggar in på fk, men då måste jag starta datorn och den är sällan på eftersom iPhone finns.
Min fråga är nu hur vi smidigast gör med försäkringskassan? Att ringa och ändra varje gång känns inte som något alternativ, jag har inte tid att sitta i telefonkö. Går det att månad för månad i efterskott så att säga ange på internet vilka dagar vi vill ta fp för?
Jag kan säkert få vissa svar om jag loggar in på fk, men då måste jag starta datorn och den är sällan på eftersom iPhone finns.