attempt

Trådstartare
Jag har fått i uppgift av min handledare att ta reda på ifall det är tvälingar vid delsjön i år. Det hade tydligen vart det varje år annars. Vore bra om ni hjälpte mig emd det ;)

Sv: Delsjön.

Är det på Tippen som du menar då? Har inte sett till någon propp om det men WSG och WVK hade ju tävling tillsammans den 13 maj. :)

Tror att wsg tävling den 25e augusti skall vara på tippen, alltså i delsjön

Det stämmer säkert, de brukar ha en på våren och en på hösten men som sagt vårtävlingen var förlagd till Strömma i år.

men då är det ju den som jag ska vara med i :D Haha, tänk att min lärare ska titta på mig :angel:

”var förlagd” betyder att den redan har varit…
Men du kan ju åka dit på distrikt västs Westernallsvenska-Cup den 9-10/6

Tävlingsplatsen för WSG´s KM i augusti är inte fastställd ännu.

Troligen blir det inte Tippen, Delsjön- förra årets "katastrof" med regnoväder och en översvämmad bana gör nog att vi väljer att gardera oss med möjlighet till ridhus om vädret tänker ställa till det igen. Titta gärna in på www.weststar.nu för mer info.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 847
Senast: Kilauea
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 538
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar