Delar till travsele

CA

Trådstartare
Har varit och köpt en sulky och en travsele till shettis, men selen är inte helt komplett, utan jag behöver lite delar.

Det som finns är däckeln och bukgjord, så det som fattas är ju en hel del. Bl.a remmarna på bukgjorden och den som ska sitta på selen, samt skakelfästena.

Vart kan man köpa sådant till ett billigt pris?

Sv: Delar till travsele

skulle tro att alla butiker som säljer travutrustning även kan sälja sådant.

Vad gäller priset - man får vad man betalar för.... ;)

Börjes har billiga delar. Men ibland klankar folk på kvaliten. Men de duger till mig o ja har ju närmst dit!

jo, jg kollade på Börjes, och de hade ju förmånliga priser. Ska bara ha selen som träningsele, så det behöver inte vara Finntack för det ;)

Men Börjes travgrejer duger då?

jo, jg kollade på Börjes, och de hade ju förmånliga priser. Ska bara ha selen som träningsele, så det behöver inte vara Finntack för det ;)

Börjes grejor duger. Jag har köpt lösa remmar där och har fått Tärnsjöläder flera gånger. Det verkar vara olika - ibland har man tur och ibland otur...
Kvaliten kan ju variera men för träningsbruk funkar det bara bra oavsett vad du får.

j

Absolut!
Jag har ett Börjes träningssele som var det första travsele jag köpte, och det har hållit fint i 6 år! Jag bara väntar på att det ska ge upp, men inte än då. :) Och då har jag kört nästan varje dag i det, och ibland mer än en häst.

Börjes grejor duger. Jag har köpt lösa remmar där och har fått Tärnsjöläder flera gånger. Det verkar vara olika - ibland har man tur och ibland otur...
Kvaliten kan ju variera men för träningsbruk funkar det bara bra oavsett vad du får.
Vadå får du olika märken??

Vadå får du olika märken??

Ja, alltså står det ett visst märke i katalogen så får man det märket. Men om det inte står något alls, så tänker man ju (när det är B*rjes :angel:) att troligast kommer det något halvdant. Det är där man kan ha tur ibland och tydligen kan det variera i kvaliten.

Ja, alltså står det ett visst märke i katalogen så får man det märket. Men om det inte står något alls, så tänker man ju (när det är B*rjes :angel:) att troligast kommer det något halvdant. Det är där man kan ha tur ibland och tydligen kan det variera i kvaliten.

Jahaa....som OnOff alltså! :idea:
(ibland funkar det ibland inte)

*knapplån*

Hoppas på man kunnde hoppa in här! :) Var kan man få tag i "lösa" däckel? Kompisen undrar ;)

Mvh
Eran Emma

Hmm..... jaja... de var ju tosigt!

Kolla med sadelmakare de kan ha något hängande till mkt bra priser, de är ju också kollade och lagade kanske. de kan sitt jobb.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
441
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 579
Senast: fixi
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka