Delad boxdörr?

S

_smirnofff_

Någon som byggt egen delad boxdörr? Då min häst vill klättra över måste jag nu försöka fixa någon gallerdörr ovanför vanliga boxdörren.

Någon som har tips på ritning? Bilder?

Sv: Delad boxdörr?

Ska du göra en egen gallerdörr eftersom du vill ha en ritning? Min egen dröm är att ha en sån där V öppning som hästarna kan stå och titta ut egenom:bow: då kan dom inte hoppa över. Första stallet vi stod i där hade dom halv dörr, vår sprängde nederdelen när häst kompisen gick förbi och vidare mot hagen och han inte fick följa med:grin:
Stallet vi står nu i har öppna boxar, funkar kanon, han försöker inte ta sig över även om kompisarna går ut.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 229
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 096
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
978
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 607
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka