Dela häst med en kändis

Nebraska

Trådstartare
Det har ju blivit lite på modet för kändisar att ha travhäst igen. Foppaeffekt kanske?
Vem skulle du äga häst ilag med om du fick önska?
Mitt val är solklart Lars Winnerbäck. Vi skulle ha en Spotlitefuxa som så klart skulle heta Fröken Svår.

Senast ändrad:
Sv: Dela häst med en kändis

Då vill jag ha en Silver Pine-märr som har Aspbergers syndrom tillsammans med Paolo Roberto. Hon ska heta Lisbet.

haha lines e var bra!!!:D

jag har ju en häst med en kändis redan. eller ja känd o känd tror iallafall dom fleta vet vem han är.

Känd och känd? Haha, nog är väl den killen mega-kändis i vårt land iaf ;):laugh:

Bara för att du snodde Winnerbäck ska jag på fredag gå 4 km in till Ullevi. Jag går hem därifrån som "hästägare med en kändis".

Jag ger The Boss klara direktiv om vad han ska köpa när han kommer hem. Gemensamt äger vi sedan "Bosse I was Born To Run". En 2-årig hingst e: Andover Hall.

Jag och Bruce får ett kärt återseende i vinnarcirkeln efter Hambletonian 2009.
Han skriver även en låt till vår häst som toppar Billboardlistan i 89 veckor.

vet inte vem bosse bildoktorn är men brolle är det iallafall.

nja hon går på bete nu då hon är konvalecent. hon har bara premat.

trygg ahhaha passande namn iaf.;)

Jag skulle välja Alexander Bard som delägare.... Fast han kanske är diskad? ...... Babsan kanske.... eller varför inte Bosse bildoktorn....

Han skriver även en låt till vår häst som toppar Billboardlistan i 89 veckor.

Ja, med solbrillor och en schysst hatt är det nog inte ens någon som märker att han är en häst! Kan tänka mig recensionerna när Bosse höjs till skyarna för sitt nydanande, liksom frustande sätt att sjunga. :D

Kanske en duett mellan Bosse och Lisbet? "I Trot Rhythm"? "Trot Where We Belong"? Eller kanske den vemodiga "Where The Wild Oats Grow"?

Tror vi har nåt här, Trygg! :banana:

en Järvsöfaksavkomma som heter Faks Love med Tomas Di Leva....

Tror vi har nåt här, Trygg!

DET har vi spanarn!!

We got the Rythm!:banana:
We got the Rythm!:banana::banana:

F.ö ska jag gästspela din stad på onsdag! Ser du någonting som fortfarande -ofrivilligt- rör sig i spasmer är det bara Trygg som still got the RYTHM!!!
slappnaav-1.gif

Ps! Varför tog du bort inlägget om att du ville äga en häst ihop med Anders Gärderud?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 467
Senast: ako
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 631
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 538
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II