Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har det kommit en ny där det är rätt räknat.Jag är en av de som fick fel beräkning. Det diffade på lite över 9000 till min nackdel.
Men jag ska göra en hel del ändringar så det kommer ändå att bli andra summor.
15 mars kan man logga in på skatteverkets hemsida och deklarera. Där står också svaret på din fråga svart på vittMeh.... Om man inte har digital brevlåda, då (min man och dotter, själv har jag företag och deklarerar senare) - får man då blanketten i posten?? Och hinner godkänna den i tid för att få pengharna i april?? Vi trodde enfaldigt att de hade digital brevlåda, men tydligen inte...! Ridå!
Betyder det att de har återupptagit utskicken tro? (Jag har inte fått min alls)Nu har det kommit en ny där det är rätt räknat.
https://www.skatteverket.se/privat/deklaration/skattepengariapril.4.57cadbbd15a3688ff441798.htmlMeh.... Om man inte har digital brevlåda, då (min man och dotter, själv har jag företag och deklarerar senare) - får man då blanketten i posten?? Och hinner godkänna den i tid för att få pengharna i april?? Vi trodde enfaldigt att de hade digital brevlåda, men tydligen inte...! Ridå!
det är via digital brevlåda man har fått deklarationsunderlaget redan nu...Jag får inte ens komma in på skatteverket.se och titta... står att tjänsten öppnar 15 mars...
Aha, ska kolla kivra då, men brukar få notiser när jag har nåt där. Tackdet är via digital brevlåda man har fått deklarationsunderlaget redan nu...
Är det för mycket begärt att få ett tredje, kanske rent av ett fjärde utskick?I senaste utskicket fick jag mer än dubbelt tillbaka än i första utskicket.
Ska rota runt efter lite avdrag och se om jag inte kan skrapa ihop mer.
Väntar.
Samma härVäntar.
Ja det antar jag.Betyder det att de har återupptagit utskicken tro? (Jag har inte fått min alls)