Igår blev en intressant kväll som slutade på ett vis jag verkligen inte hade trott
.
Har ju träffat en från dansen och dansat med en gång och vi sågs igår igen och dansade. Vilket från min sida inte var en tanke som invit till något (förutom dans). Iaf när vi dansat gick vi och käkade nära där jag bor. Väl där frågade han mig efter ett tag om jag trodde det var en bra idé att dejta någon från samma dansgrupp. Min första tanke var att han vet att jag och danskillen träffats, han jobbar på samma företag som danskillen och ja har ju dansat tillsammans, så det vet absolut om vilka varandra är.
Jag sa inget om att jag träffat danskillen, men sa väl att jag dejtat någon som jag dansat med och att det kan bli jobbigt om det inte slutar på ett bra sätt. Men att jag vet folk som träffats genom dansen. Diskuterade väl det lite att det nog kanske är dumt och att det kan bli jobbiga situationer.
Jag började nu misstänka at han kanske är intresserad av någon på dansen och ville ha råd. Kom sen in på något annat ämne.
Iaf sen när vi skulle säga hejdå tog han upp det igen om att dejta någon man dansar med, typ att det kanske är en dum idé men att ibland måste man ju få vara lite dum. Sen kysste han mig.
Blev att vi kysstes flera gånger.
Det var inte som att jag inte var med på det, jag gillar honom som person, men vet inte om det är så mycket mer och hur mycket attraktion jag känner.
Men ja framförallt hur smart det är att dejta någon jag dansar i grupp med regelbundet, det är ju typ det enda jag har nu under corona.
Vi pratade lite om det då att det inte behöver bli konstigt om det inte skulle fungera. Men ja vill ju eventuellt inte såra honom.
Såhär I efterhand har jag lite svårt att förstå att det hände
. Har någon gång funderat på om han varit lite intresserad av mig och jag var nog lite intresserad av honom i höstas, vi har hunnit åka mycket tunnelbana ihop efter dansen så har ju ändå lärt känna varandra lite.
Och programmeraren vill ses idag, vi sågs aldrig förra helgen jag kände inte för det och känner mig inte så sugen nu heller, redan innan allt som hände igår.
Känns som lite kaos i mitt huvud just nu
.