Ja, det kanske svårare nu. Men annars är det lätt att få dejter där iaf.
Tinder här uppe är inte mycket att hurra för. (@Bison
Det är inte många jag känner för att ens träffa, och de man kanske vill träffa bor för långt bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det kanske svårare nu. Men annars är det lätt att få dejter där iaf.
Jag förstår. Jag sveper i Lund-Malmöområdet, här rasslar det till ordentligt!Tinder här uppe är inte mycket att hurra för. (@Bison)
Det är inte många jag känner för att ens träffa, och de man kanske vill träffa bor för långt bort
Tinder här uppe är inte mycket att hurra för. (@Bison)
Vi är särbo och tänker så förbli. Men det betyder inte att vi sätter oss i karantän gentemot varandra så fort någon blir sjuk. Vi är ju bara en annan typ av familj liksom.Apråpå - hörde på BBC News i går att par som inte bodde ihop blev rekommenderade att flytta tillsammans pga smittorisken, eller låta bli att träffas fysiskt... Någon som börjat tänka den tanken?
Vad trist!Skidkillen ställde ju in senast, och har inte föreslagit ny dejt alls. Vi har ju dock "slöskrivit".
Nu skrev jag och frågade:
"Kommer du vilja ses igen?
Tänker så jag inte lägger funderingar på det..."
Hans svar:
"Du verkar sjukt härligt, men det känns det inte rätt att ses igen.."
Skidkillen ställde ju in senast, och har inte föreslagit ny dejt alls. Vi har ju dock "slöskrivit".
Hans svar:
Så trist med skidkillen.Nu slutar jag fan dejta. Kan ju uppenbarligen inte charma nån nykter förutom crazy F.
Så trist med skidkillen.
Jag tycker också du verkar vara sjukt härlig.Skidkillen ställde ju in senast, och har inte föreslagit ny dejt alls. Vi har ju dock "slöskrivit".
Hans svar:
Tror bara det blev för mycket ett tag. annars hoppas jag inget. hon är perfekt. men det är jag som säger det. sååå du vet hur bra min hjärna funkar.@Tranan Du behöver inte svara men...Om du vill så får du gärna
Vad har ni ändrat på för att det ska funka bättre denna gång?![]()