Dejtingtråden del 37

Vet inte om detta passar in här men,
i förrgår blev jag kontaktad av en kille som berätta att mitt ex haft en relation med hans sambo för 4 år sen. De pågick då jag gjort slut men även efter mitt ex smörat sig tillbaka in i mitt liv och därefter jag bestämde mig för att flytta för hansk skull…..
De hade visst sagt att de älskade varandra o planerat ett liv ihop men hon drog sig ur.
De sågs på jobbet (där jag jobbar med)

Mitt ex har verkligen manipulerat mig till max. De är så mycket saker med detta o saker den här killen berätta som gör att jag mår fysiskt illa..
Så fruktansvärt för er båda!

🤗
 
Vet inte om detta passar in här men,
i förrgår blev jag kontaktad av en kille som berätta att mitt ex haft en relation med hans sambo för 4 år sen. De pågick då jag gjort slut men även efter mitt ex smörat sig tillbaka in i mitt liv och därefter jag bestämde mig för att flytta för hansk skull…..
De hade visst sagt att de älskade varandra o planerat ett liv ihop men hon drog sig ur.
De sågs på jobbet (där jag jobbar med)

Mitt ex har verkligen manipulerat mig till max. De är så mycket saker med detta o saker den här killen berätta som gör att jag mår fysiskt illa..
Men varför tog han kontakt med dig, ni är ju inte längre ett par. Varför skulle du vilja veta att din fd en gång haft en relation med den här personens sambo. Sånt förstår jag inte alls.

Nästa gång någon ringer eller på annat vis kontaktar dig med information om din fd bara säg att du inte vill höra, du är inte tillsammans med den där mannen längre och jag kan inte se att information om saker han gjort eller gör kan göra dig något gott. Du behöver ju komma vidare. Du har ju inte kontakt med honom längre av en anledning.
 
Installerade Tinder, valde ganska kort avstånd och snävt åldrersspann och förvånas över hur extremt många män det finns 😆
Har schyssta bilder men en ärlig text där jag inte ens försöker sälja in mig själv. Antar att det inte kommer bli succé, det krävs ju även att jag ska dra höger på någon också 🙄
 
Men varför tog han kontakt med dig, ni är ju inte längre ett par. Varför skulle du vilja veta att din fd en gång haft en relation med den här personens sambo. Sånt förstår jag inte alls.

Nästa gång någon ringer eller på annat vis kontaktar dig med information om din fd bara säg att du inte vill höra, du är inte tillsammans med den där mannen längre och jag kan inte se att information om saker han gjort eller gör kan göra dig något gott. Du behöver ju komma vidare. Du har ju inte kontakt med honom längre av en anledning.

Jag skrev direkt, ”har det här nått med mig att göra?” Och då skrev han att mitt ex visst smsar dem anonymt (tror han) och ville höra ”hur han funkar”
Men ja, jag skrev att jag vill hållas utanför.
 
Men varför tog han kontakt med dig, ni är ju inte längre ett par. Varför skulle du vilja veta att din fd en gång haft en relation med den här personens sambo. Sånt förstår jag inte alls.

Nästa gång någon ringer eller på annat vis kontaktar dig med information om din fd bara säg att du inte vill höra, du är inte tillsammans med den där mannen längre och jag kan inte se att information om saker han gjort eller gör kan göra dig något gott. Du behöver ju komma vidare. Du har ju inte kontakt med honom längre av en anledning.
Exakt - vad ska man göra med den informationen?
 
Igår skrev den här killen till mig efter ett inlägg i en dejtinggrupp.
Skrev efter detta ”haha, nä ingen stor grej. Men vem är du då?”
O då svara jag, nej tack o blockade.
 

Bifogade filer

  • IMG_2378.jpeg
    IMG_2378.jpeg
    85,7 KB · Visningar: 334
Dragit höger på några och matchat med samtliga.
Skriver med en som känns hyfsat intressant, även med en som tydligen är kändis, hade ingen aning om vem det var 😆
Han är inte ryttare, alltså har jag noll koll 🤣

Min profiltext 😁
"Glad och charmig hästtjej som trivs med att vara aktiv och ha mycket att göra.
Ganska dålig på att vara vuxen, snusar, dricker för mycket energidryck, äter hellre chips än lagar mat.
Ganska introvert men samtidigt social.
Katter är bättre än barn."
 
Dragit höger på några och matchat med samtliga.
Skriver med en som känns hyfsat intressant, även med en som tydligen är kändis, hade ingen aning om vem det var 😆
Han är inte ryttare, alltså har jag noll koll 🤣

Min profiltext 😁
"Glad och charmig hästtjej som trivs med att vara aktiv och ha mycket att göra.
Ganska dålig på att vara vuxen, snusar, dricker för mycket energidryck, äter hellre chips än lagar mat.
Ganska introvert men samtidigt social.
Katter är bättre än barn."

Tyckte den va bra 😁
Men vad för kändis?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
566
Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
78
· Visningar
10 962
Senast: inverterad
·
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
612
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
922
Senast: Pritchel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp