Kändes rätt tungt efter i fredags faktiskt, har inte kunnat låta bli att älta en del vad som egentligen hände, varför han reagerade så dramatiskt. Skickade ett mess mest för att skriva nåt, "hoppas du är ok, förlåt om jag blev för offensiv" men jag tror ju inte det var problemet. Nåt jobbigt triggades igång hos honom som inte hade nåt med mig att göra antar jag. Han har inte svarat, det hade jag inte väntat mig heller, och det är bra så. Jag skulle kunna falla hårt för honom känner jag så ska nog hålla mig borta.
Exet kom för barnöverlämning igår och sen hängde vi hela kvällen. Det var mysigt. Kände hur mycket jag saknar honom. Vi känner varann så utan och innan, så skönt att hänga, och lätt att prata. Men noll attraktion mellan oss, finns en anledning att vi separerade, men ibland kan jag tänka att det hade varit gött att fortsätta leva ihop som familj men dejta och ligga med andra. Hade dock knappast funkat i praktiken tror jag.
Ikväll kom Kk förbi på en liten fest jag bjudit in till. Vi har hörts lite men inte setts sen jag började träffa F mer seriöst. Har sagt till Kk att jag är singel nu, men jag har inte velat ta nåt initiativ. Även om spelreglerna varit ärliga från start känns det lite som att jag utnyttjar honom när jag träffar honom så här som reserv mellan mina mer seriösa dejthistorier. Hade känts bättre om han också träffade fler emellanåt, men det tror jag inte han gör. Var fint att se honom en stund i alla fall, blev en hejdåpuss i smyg, och vi kommer nog ses igen nästa helg.