Kul Ă€ndĂ„ att vi kan ha kvar dessa kĂ€nslor och idĂ©er för oss. Gillarât.Ja var hemma frĂ„n jobbet runt 22 igĂ„r och gick hemifrĂ„n strax efter 05 idag pĂ„ morgonen.
Resonerade sÄ att det var positivt för dÄ blev de fortare en ny dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul Ă€ndĂ„ att vi kan ha kvar dessa kĂ€nslor och idĂ©er för oss. Gillarât.Ja var hemma frĂ„n jobbet runt 22 igĂ„r och gick hemifrĂ„n strax efter 05 idag pĂ„ morgonen.
Resonerade sÄ att det var positivt för dÄ blev de fortare en ny dag
Hade en kille som tyckte jag skulle köra 8 mil och sova över igÄr kvÀll. AlltsÄ visst kan jag Äka en bit för att trÀffa nÄn som verkar vettig men inte efter en kvart och fyra meddelanden liksom.Fortsatt ej förvÄnad Visa bifogad fil 68826
âMinâ svarade precis att det var ett bĂ€ttre svar Ă€n vad den hoppats pĂ„. Lol.Hade en kille som tyckte jag skulle köra 8 mil och sova över igĂ„r kvĂ€ll. AlltsĂ„ visst kan jag Ă„ka en bit för att trĂ€ffa nĂ„n som verkar vettig men inte efter en kvart och fyra meddelanden liksom.
Hade han dÀremot bott 8 minuter ifrÄn, och föreslagit typ en promenad efter nÄgra fÄ meddelanden hade det varit en helt annan sak.
Menar sÄ klart inte att det inte Àr ok att Äka hem till och trÀffa okÀnda mÀnniskor pÄ en gÄng, men det Àr inte riktigt min grej. FrÄgade "min" kille om det förslaget jag fick brukade funka, men fick inget svar pÄ det...
ĂndĂ„ skönt att han verkade ha nĂ„n form av sjĂ€lvdistans. Tycker du gav han ett vĂ€ldigt bra svar!âMinâ svarade precis att det var ett bĂ€ttre svar Ă€n vad den hoppats pĂ„. Lol.
ĂndĂ„ skönt att han verkade ha nĂ„n form av sjĂ€lvdistans. Tycker du gav han ett vĂ€ldigt bra svar!
Ja vad fan Àr felet. Inte undantagsfall heller utan det hÀr Àr ett stört beteende som förekommer hos lÀskigt mÄnga, de lurar en med att verka trevlig och att man Àr "vÀnner" sen nÀr man ej vill gÄ pÄ dejt eller ligga sÄ spÄrar det ur. Tror de seriöst att man bara "jo men förresten, det gör vi"?..Fortsatt ej förvÄnad..
Du skriver vÀldigt intimt om denna personen, det Àr inte sÀkert att personen uppskattar det... Jag har blivit jÀtteledsen i alla fall.Jag drack lite för mycket för fort igÄr, sÄ blev sittandes pÄ toa och spydde i en hink.
Tyckte ÀndÄ inte att jag drack sÄ mycket, men har förvisso inte druckit pÄ ett tag sÄ kanske va dÀrför jag var extra kÀnslig.
PÄ min soffa kan man inte gömma sig pÄ andra sidan soffbordet, sÄ det blev att jag satt/lÄg pÄ honom och huvudet i hans knÀ sÄ att sÀga.
NĂ€r filmerna va slut satt vi kvar och myste i soffan. Det ena ledde till det andra och vi landade i sĂ€ngen och hade sex. Han valde vanilla kondomen, han fick vĂ€lja sjĂ€lv för sĂ„nt vet inte jag vilket som passar bĂ€st. Ăr tacksam till er som tipsade om mixpacken.
Han var vÀldigt mÄn om hur jag hade det, tyckte det var synd att jag aldrig haft/fÄtt orgasm och ville ha med mig. NÄvÀl skönt va det ÀndÄ för omvÀxlingens skull, normalt sett brukar det göra sÄ ont att jag bara vill grÀva ner mig och grÄta.
Sen lÄg vi och myste efterÄt innan vi kröp ner ordentligt i sÀngen och somnade.
Nu pÄ morgonen lÄg vi och myste en stund och sÄ blev det lite morgonsex pÄ det.
Han hade dÄligt samvete att han inte kunde hÄlla ut sÄ lÀnge innan han kom.
För min del kvittar det sa jag, bryr mig inte sÄ mycket om det dÀr. SÄ lÄg vi och myste lite till.
Blir snart gÄ upp och kÀka frukost, sen fÄr vi se va dagen bjuder pÄ.
Du skriver vÀldigt intimt om denna personen, det Àr inte sÀkert att personen uppskattar det... Jag har blivit jÀtteledsen i alla fall.
AlltsÄ.. Skriv jÀttegÀrna!Jag skriver inte mer hÀr, blir ledsen av att lÀsa vad ni skriver, sÄ tackar för mig.
Jag skriver inte mer hÀr, blir ledsen av att lÀsa vad ni skriver, sÄ tackar för mig.
Jag skriver inte mer hÀr, blir ledsen av att lÀsa vad ni skriver, sÄ tackar för mig.