Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har börjat störa mig på att 80% av mina matches på tinder frågar om jag är modell/jobbar som modell. Känns som en så himla lam komplimang och att jag ska bli så tacksam att dom säger det.
Har börjat störa mig på att 80% av mina matches på tinder frågar om jag är modell/jobbar som modell. Känns som en så himla lam komplimang och att jag ska bli så tacksam att dom säger det.
Alltså hur tråkiga liv har folk om det är sånt de har på sin bucket listDe vill bocka av ett sådant ligg i sin bucketlist bara
Tro mig. De har tråkiga bucketlists för det är tråkiga människor.Alltså hur tråkiga liv har folk om det är sånt de har på sin bucket list
Något säger mig att få av dem hade du trivts med irl om de öppnar med det
Tro mig. De har tråkiga bucketlists för det är tråkiga människor.
Hästtjej brukar också finnas på listan,
Sjuksköterska osv. Jag har jobbat på mansdominerade arbetsplatser och fått höra allt, jag har varit för manlig i deras tycke så de har inte döljt sin jargong direkt...
Touhé! Det finns ett klart samband mellan mitt yrkesliv i mansdominerad bransch, och min cynism och icketro till att råka på en vettig sansad man med kloka värderingar. Som är genuin och inte bara lärt sig att säga det kvinnor vill höra. Jag har alldeles för mkt backstagepass i bagaget för att veta vad som är där när strålkastarna inte är på, så att säga
Som tur är så finns det såna män
Har hört talas om dem, precis som jag hört talas om att de finns de som saker ordnar upp sig för. Men det händer liksom inte mig. Typ så känner jag. Jag känner många fina trevliga män också, men de är ju hittade av andra redan
Funderade på att köpa kondomer, kan va bra att ha hemma de jag hade var sista datumet passerat, så behöver ändå nya. Bra att ha, vet aldrig va som händer i livet.
Funderade dock på vilken sort som är bäst, finns ju en uppsjö av olika kondomer. Va säger ni andra med mer erfarenhet?
Tänkte precis rekommendera det samma. Annars typ profil eller grande tror jag de heter. Men sen också tänka lite på dig själv, jag klarar tex inte av de som är typ smaksatta, min pH-balans kastas typ ut genom fönstret med sånt!Det finns mixpack att köpa.
Jag ska införskaffa mixpacken imorgon, sett att den finns på 2 apotek dit jag ska när jag ska besikta bilen. Jag har ingen aning om va jag klarar och inte har haft för lite sex för att ha någon uppfattning om det där. Får väl prova å se helt enkelt.Tänkte precis rekommendera det samma. Annars typ profil eller grande tror jag de heter. Men sen också tänka lite på dig själv, jag klarar tex inte av de som är typ smaksatta, min pH-balans kastas typ ut genom fönstret med sånt!
Jag jobbar också i en mansdominerad bransch, var väldigt lik dig med det där att inte råka på en vettig sansad man osv. K som jag träffar nu jobbar inom samma bransch. Så dom finns, men de växer inte på träd och i mitt fall var det jag som tog första kontakten. Vågar skriva detta då många av mina kollegor redan listat ut vem det är. Jag är visst lite genomskinlig.Touhé! Det finns ett klart samband mellan mitt yrkesliv i mansdominerad bransch, och min cynism och icketro till att råka på en vettig sansad man med kloka värderingar. Som är genuin och inte bara lärt sig att säga det kvinnor vill höra. Jag har alldeles för mkt backstagepass i bagaget för att veta vad som är där när strålkastarna inte är på, så att säga
Jag jobbar också i en mansdominerad bransch, var väldigt lik dig med det där att inte råka på en vettig sansad man osv. K som jag träffar nu jobbar inom samma bransch. Så dom finns, men de växer inte på träd och i mitt fall var det jag som tog första kontakten. Vågar skriva detta då många av mina kollegor redan listat ut vem det är. Jag är visst lite genomskinlig.
Försök att inte tänka såJag har ändå haft några pojkvänner trots mina år i mansdominerad bransch, så ja... det går ju att fatta tycke för nån bevisligen. Iaf temporärt tills man sett verkligheten. Men jag är bitter. Och för tillfället ännu mer bitter sedan den här historien som jag tyvärr fått vatten på kvarnen av under den här hösten och vintern. Behövde verkligen inte fler dåliga erfarenheter och jag behövde verkligen inte få känslor för en sådan. Åh jag blir arg bara jag skriver om det
Försök att inte tänka så
Ni hade väl bra stunder med? Det gjorde väl saker värt ändå. Alla relationer tar slut på olika sätt, ni var inte menade att vara ihop bara.
Samma här. Kände mig nästan lite barnslig som gick och la mig tidigare för att nästa dag skulle komma fortare.Längtar tills imorgon, då kommer herrn hit så ska vi ses hela helgen
Ja var hemma från jobbet runt 22 igår och gick hemifrån strax efter 05 idag på morgonen.Samma här. Kände mig nästan lite barnslig som gick och la mig tidigare för att nästa dag skulle komma fortare.